Ik krijg steeds de melding 0x8004010f: De bewerking is mislukt, kan een object niet vinden. Heb hier van alles over gevonden via google maar de oplossing zat er niet bij. Het gaat om een pop3 account.
[rml][ Outlook 2003/WinXP pro NL] adresboek[/rml] biedt een antwoord. 
Wat heb je zelf verder nog allemaal geprobeerd? Ik kom namelijk door te [search=0x8004010f] op redelijk wat mogelijke oplossingen uit.
Wat heb je zelf verder nog allemaal geprobeerd? Ik kom namelijk door te [search=0x8004010f] op redelijk wat mogelijke oplossingen uit.
Signature
Ik heb die ook gevonden, maar er zaten nauwelijks oplossingen bij. De enige concrete aanwijzing die betrekking had op een vergelijkbare situatie had te maken met een aanpassing via de optie systeembeheer in programma's (via start). Die optie kon ik niet vinden.
Bedoelden ze niet 'systeembeheer' in 't configuratiescherm? Die kun je wèl vinden.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 06:37:
...een aanpassing via de optie systeembeheer in programma's (via start). Die optie kon ik niet vinden.
Bedankt. Ik blijf nu steken bij de volgende stap:
Open ADSI Edit from the Windows 2000 Support Tools, and locate:
CN=[Your Administrative Group],CN=Administrative Groups,CN=[Your Org],CN=Microsoft Exchange,CN=Services,CN=Configuration,DC=[Your Domain],DC=com
Waar zit Windows 2000 Support Tools??
CN=[Your Administrative Group],CN=Administrative Groups,CN=[Your Org],CN=Microsoft Exchange,CN=Services,CN=Configuration,DC=[Your Domain],DC=com
Ik heb de cd (van Windows XP) nergens meer kunnen vinden maar kon het nog wel downloaden met behulp van mijn serienummer.
ADSI Edit is echter nergens te vinden!
ADSI Edit is echter nergens te vinden!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 06:24 ]
Verwijderd
Heb je wel een exchange server draaien? Anders heb je niet zoveel aan deze stapVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 06:57:
Bedankt. Ik blijf nu steken bij de volgende stap:
De support tools kan je ook downloaden van http://www.microsoft.com/...acks/SP4/supporttools.asp
Ik heb de tools gedownload van de link die jij hierboven noemde. Als ik ADSI Edit probeer te openen, krijg ik eerst een keer of vier de melding: 'Het opgegeven domein bestaat niet of kan geen contact maken met dit domein'.Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:05:
[...]
Heb je wel een exchange server draaien? Anders heb je niet zoveel aan deze stap
De support tools kan je ook downloaden van http://www.microsoft.com/...acks/SP4/supporttools.asp
Vervolgens opent hij alsnog ADSI Edit, maar kan ik niet - zoals in de oplossing op
http://support.microsoft.com/kb/275171/EN-US/
beschreven staat - de Configuration Container expanden of openen door te dubbelklikken. Hij zegt dan weer 'Het opgegeven domein bestaat niet of kan geen contact maken met dit domein'.
Daar blijf ik nu dus steken. Heeft dat te maken met de exchange server? Ik gebruik het dus alleen voor Outlook.
Office SP1 ook al geinstalleerd, en alle overige beschikbare updates? en virusscanner/firewallsoftware al eens uit gezet om te kijken of het dan wel werkt ?
Inmiddels heb ik alle updates nogmaals gerund, virusscanner en firewall uitgezet, maar ik blijf dezelfde melding krijgen als ik een bericht probeer te versturen.
Zodoende heb ik dus nog nooit een bericht kunnen versturen met Outlook, terwijl het met Outlook Express al lang goed werkt. Ik begrijp het niet, want ik wil wel Outlook gaan gebruiken i.v.m. synchronisatie zakelijke agenda.
Zodoende heb ik dus nog nooit een bericht kunnen versturen met Outlook, terwijl het met Outlook Express al lang goed werkt. Ik begrijp het niet, want ik wil wel Outlook gaan gebruiken i.v.m. synchronisatie zakelijke agenda.
Allereerst welkom op GoT.
...
Maar zo'n kick is niet handig. Moet je als lezer eerst een topic doorworstelen wat toch al niet uitblinkt in helderheid om te komen tot de vraag hoe je een outlookprofiel weggooit. In zo'n geval start je beter je eigen topic, waarin je je vraag uiteenzet, je eigen configuratie weergeeft en bv verwijst naar relevante topics die je gevonden hebt.
IIg: outlook mailprofielen vind je in het configuratiescherm.
Maar zo'n kick is niet handig. Moet je als lezer eerst een topic doorworstelen wat toch al niet uitblinkt in helderheid om te komen tot de vraag hoe je een outlookprofiel weggooit. In zo'n geval start je beter je eigen topic, waarin je je vraag uiteenzet, je eigen configuratie weergeeft en bv verwijst naar relevante topics die je gevonden hebt.
IIg: outlook mailprofielen vind je in het configuratiescherm.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()