Toon posts:

syncen van 6230i met andere software dan de nokia suite

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand ervaring met met syncen van de apple agenda (en evt het adresboek) en de agenda van de 6230i? de bijgeleverde suite is alleen voor dos.

met bijvoorbeeld nokia collector?

tips voor andere software?

ik ga wellicht mijn abo verlengen en krijg er dan eentje. maar ja, opm een telefoon te nemen die niet synct.... is ook weer jammer

j

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-10-2025
Volgens mij kan het gesyncd worden met iSync, maar check de website van Apple anders voor de zekerheid.

Edit: http://www.apple.com/macosx/features/isync/devices.html Daar staat de 6230(i) niet tussen, dus volgens mij is het niet mogelijk...

[ Voor 41% gewijzigd door azt33 op 19-05-2005 08:00 ]

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-01 10:54
En heb je [google=nokia 6230 mac] al geprobeerd? Dan is een van de eerste links dit. Er is dus zeker wel wat te vinden. Alhoewel, als je op de Apple Discussions kijkt, zie je dat het iig niet werkt met iSync. Wel zonde eigenlijk van Apple :/

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Ik dacht dat ik vanochtend PhoneDirector had gepost als mogelijke oplossing? Bij deze nogmaals (ik zal me wel vergist hebben vanochtend).

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Vandaag deze tip gevonden op Mac OS X Hints. Blijkbaar is het mogelijk om iSync enigszins te hacken en op die manier niet-ondersteunde mobiele telefoons te gebruiken, in dit geval de Nokia 9300.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
de series 40 telefoons werken niet met iSync, al houwel ik wel hoop dat er binnen kort iemand iets schrijft die het wel mogelijk maakt aangezien, het protocol sinds Tiger open is geworden. De Nokia 6230 (i), is teminste een redelijk zakelijke telefoon, dus heel erg jammer dat hij het niet doet.

Verder vind ik PhoneDirector niet echt goed werken, je moet nog steeds met de hand je contacten en agenda copieren, en je krijgt best wel vaak dubbele afspraken erin. Het liefst zou ik gewoon hebben dat ik kon synchen met iSynch zodra mijn telefoon in de buurt komt van mijn powerbook, maar helaas heb ik nog niet gevonden hou dat met de 6230 zou moeten.
Pagina: 1