[Hotmail] In Nederland naar 250mb!

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:18

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
Net dit mailtje:
Gratis upgrade van opslagruimte MSN Hotmail

Vóór eind juli wordt de opslagcapaciteit van je MSN® Hotmail®-account verhoogd van 2 MB tot 250 MB. De maximale grootte van je bijlagen wordt ook nog eens verhoogd van 1 MB tot 10 MB.

Wat betekent dat in de praktijk? Veel meer e-mailberichten bewaren en bovendien meer en grotere bijlagen uitwisselen: meer foto's, meer muziekbestanden en zelfs videoclips. Je hoeft geen actie te ondernemen om de extra opslagruimte te krijgen. Vóór eind juli vindt er automatisch een upgrade plaats van je opslagruimte tot 250 MB.

Wil je nog meer ruimte dan 250 MB en je e-mail adres verzekeren tegen het kunnen verlopen van je account, dan is MSN Hotmail Plus met 2 GB* opslagruimte, bijlagen van 20MB en zonder de verlooptermijn van 30 dagen misschien iets voor je!

Met vriendelijke groet,

MSN Nederland
_/-\o_

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:05

OcGuru

Giulietta Qv

eindelijk :P Ik draai al maanden op 250 Mb... Bij instellingen ingestelt florida ect :o

Bl44t

Verwijderd

Hahah cool.

Denk omdat toch iedereen al via dat omweggetje 250mb kon krijgen, dat ze het nu ook maar gewoon bij iedereen toepassen :P

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Erg leuk, voor de mensen die niet computerfreak, tweaker of iets dergelijks zijn...

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
robert-630 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:38:
Erg leuk, voor de mensen die niet computerfreak, tweaker of iets dergelijks zijn...
Want? Die kunnen het niet waarderen dat je meer kan bewaren? Die zijn meesters in het comprimeren? ;)

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Geweldig maar ik woon al in Californië (Beverly Hills om precies te zijn, 90210 :P)

🖥️ | 🚗

• _Richie_
  • Niet online
Nou, dat werd eens tijd..... (zit nu al op 20 mb ofzo..)

Verwijderd

Cubix schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:40:
[...]

Want? Die kunnen het niet waarderen dat je meer kan bewaren? Die zijn meesters in het comprimeren? ;)
denk eerder dat ie bedoelt dat de meeste tweakers 250mb hebben dmv een staat van america enz in te vullen ;)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MadMarky schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:41:
Geweldig maar ik woon al in Californië (Beverly Hills om precies te zijn, 90210 :P)
Ah daar woon jij ook al? :o
Ik heb nog steeds 25 mb door het truukje

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
yep ik woon ook in beverly hills 90210 en ben paar keer toegevoegd door mensen die daar ook wonen, maar in het praktijk wil het zeggen dat je niet meer bang hoeft te wezen dat je mails mis gaat lopen als ze groter zijn als 2 mb. Daarnaast kan je tot 10 mb aan dingen versturen en dat houdt in mijn geval in dat ik foto's in originele formaat kan sturen ipv comprimeren... Is wel reuze handig dus. keb nog maar 10% van 250 mb in gebruik!

Verwijderd

jozy schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:46:
yep ik woon ook in beverly hills 90210 en ben paar keer toegevoegd door mensen die daar ook wonen, maar in het praktijk wil het zeggen dat je niet meer bang hoeft te wezen dat je mails mis gaat lopen als ze groter zijn als 2 mb. Daarnaast kan je tot 10 mb aan dingen versturen en dat houdt in mijn geval in dat ik foto's in originele formaat kan sturen ipv comprimeren... Is wel reuze handig dus. keb nog maar 10% van 250 mb in gebruik!
Dit is vooral een uitkomst, omdat je tegenwoordig met msn geen mp3´s meer kan sturen.
Nu hoeft er geen rekening met "wel truc toegepast/niet truc toegepast" gehouden te worden :9~

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:29
Ik vind dat het belachelijk lang geduurd heeft. Niet dat ik echt verlegen zit om die extra ruimte (hotmail gebruik ik eigenlijk puur voor de 'onpersoonlijke' communicatie en msn, maar het heeft volgens mij bijna een jaar geduurd.

Principieel heb ik niet via het truukje de 250 mb geactiveerd. Maarja wel gunstig, want nu moet ik soms de box legen, en dat hoeft vanaf juli/augustus dus echt niet meer.
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:50:
[...]

Dit is vooral een uitkomst, omdat je tegenwoordig met msn geen mp3´s meer kan sturen.
Nu hoeft er geen rekening met "wel truc toegepast/niet truc toegepast" gehouden te worden :9~
Is dat zo??

[ Voor 33% gewijzigd door HCMarX op 18-05-2005 23:52 ]

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Verwijderd

neuh. gister nog een mp3 naar m'n zus gestuurd. was een zelfgemaakte sample maar dat kan msn messenger natuurlijk niet ruiken :P

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Wat moet ik ermee :? Ik heb al genoeg ruimte in m'n inboxen (3 * GMail :P ) en bijlages van 10MB gaat ook uitstekend met GMail. Typisch geval van "too little too late". Dit is de zoveelste keer dat Microsoft toch echt de boot heeft gemist en ik ben benieuwd hoe ze dit nog goed gaan maken (is ze redelijk gelukt uiteindelijk met internet).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

offtopic:
Lees ff de topic over MSN7 even er op na.. Zelf kan ik ze ook niet ontvangen.

De truuk om naar 250mb te gaan werkt maar half sinds een tijdje, hotmail blijft steken op 25mb

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 00:57 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

hotmail - 250MB
gmail - 2.2G (en dat loopt nog op)

hotmail - brakke, bloated interface
gmail - strakheid zelve

hotmail - microsoft
gmail - google

Mja, ik weet 't wel...

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Geldt dit nou ook voor een @msn.com adres? Ik heb namelijk al jaren zo'n adres en die truuk om de postcode te wijzigen is tot nu toe nog niet gelukt bij mij. En die 2 mb is echt zo vol, hopelijk gaat dit dus wel gebeuren. |:(

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 01:03:
Geldt dit nou ook voor een @msn.com adres? Ik heb namelijk al jaren zo'n adres en die truuk om de postcode te wijzigen is tot nu toe nog niet gelukt bij mij. En die 2 mb is echt zo vol, hopelijk gaat dit dus wel gebeuren. |:(
En je hebt nog steeds geen GMail account :?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CyBeR schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 00:58:
hotmail - 250MB
gmail - 2.2G (en dat loopt nog op)
En vertel mij dan nu eens hoeveel je van al die ruimte gebruikt. ;) Je kan wel mooi roepen dat je 2.2GB biedt, maar ze weten bij Google ook best dat niemand die bij normaal gebruik vol krijgt. :X
hotmail - brakke, bloated interface
gmail - strakheid zelve
Ik vind de interface van Hotmail zo brak nog niet eigenlijk. Met bannerblocker al helemaal niet, maar ook zonder valt het wel mee. Een stuk duidelijker dan Gmail ook, IMHO.
hotmail - microsoft
gmail - google
Is dit een argument? :?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

-NMe- schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 01:30:
[...]
En vertel mij dan nu eens hoeveel je van al die ruimte gebruikt. ;) Je kan wel mooi roepen dat je 2.2GB biedt, maar ze weten bij Google ook best dat niemand die bij normaal gebruik vol krijgt. :X
[...]
Bij normaal gebruik niet nee...
Gebruik mij gmail account vooral voor testen van een aantal applicaties die ik ontwikkel, en die mailen gehoorlijk veel als ik daar mee test :D (+1000/dag)
Verder vind ik het ook wel makkelijk dat hij mails in een soort van thread kan laten zien, mooi alle mails bij elkaar.
heb ook al een spel via gmail verstuurd van 1,2Gb :X

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

[...]
Dat weet iedereen, maar die 2 MB bij Hotmail zit wel zo vol (je hoeft maar één keer slachtoffer te worden van een spam-run en je zit er drie keer overheen).
Ik vind de interface van Hotmail zo brak nog niet eigenlijk. Met bannerblocker al helemaal niet, maar ook zonder valt het wel mee. Een stuk duidelijker dan Gmail ook, IMHO.
Smaken verschillen, ik geef de voorkeur aan die van GMail.
Is dit een argument? :?
Ik zou dat inderdaad eerder flamebait noemen.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mr. Liu schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 01:37:
Dat weet iedereen, maar die 2 MB bij Hotmail zit wel zo vol (je hoeft maar één keer slachtoffer te worden van een spam-run en je zit er drie keer overheen).
Dat valt met die 250MB* ook best nog wel mee. :) Ik maak vrij intensief gebruik van Hotmail, en mijn adres staat op een groot aantal sites gewoon vermeld, met grootste risicofactor een site van mij die voornamelijk bezocht wordt door mensen tussen de 10 en 16 die IE gebruiken. Toch krijg ik zelden spam (perfect spamfilter :o) en als ik dan al wat krijg, dan komt het netjes in de ongewenste post waar ik het zelf kan wissen. Laatst kreeg ik weer eens zo'n spamrun waar je het over hebt, maar dat liep in totaal nog niet eens uit op 2MB (ik heb alle mails laten staan totdat die spamrun voorbij was, zodat ik wat leuke nutteloze cijfertjes wist :P).

* = Ik had over die "2 MB" in je post heen gelezen. Toch blijft mijn post van toepassing. :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 19-05-2005 02:49 ]

• Afterburner79
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Afterburner79

weak input?

(overleden)
Hotmail sucks bigtime! Vooral met spam.
Heb zelf ook Gmail maar krijg steeds meer last van spam terwijl ik mijn account echt alleen voor privezaken gebruik en dus bij weinig mensen bekend is.
Meer mensen met deze problemen? Het Gmail filter laat steeds meer steken vallen.
Of worden die spammers gewoon te slim? :(

[ Voor 7% gewijzigd door Afterburner79 op 19-05-2005 03:00 ]

It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >
Whatever happens, be a Buddha!

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Afterburner79 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 02:59:
[...]
Dat zal zeker meespelen.

Verwijderd

Afterburner79 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 02:59:
Hotmail sucks bigtime! Vooral met spam.
Heb zelf ook Gmail maar krijg steeds meer last van spam terwijl ik mijn account echt alleen voor privezaken gebruik en dus bij weinig mensen bekend is.
Meer mensen met deze problemen? Het Gmail filter laat steeds meer steken vallen.
dat gebeurt meestal Random@gmail ,

kan je weinig aan doen, net als hotmail.

ik heb net pas de mail ook gehad

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-02 09:11
Binnenkort: MSN Hotmail Opslagruimte – Gratis upgrade.

In onze bezorgdheid naar permanente verbetering van de gebruikerservaring zullen we de opslagruimte van je MSN® Hotmail® account van 2 MB naar 250 GB vergroten, en de grootte van de bijlagen van 1MB naar 10MB aanpassen. En dit volledig gratis natuurlijk!

Wat betekent dit concreet? Voortaan zal je nog meer e-mails mogen opslaan en grotere bijlagen (zoals foto’s, muziek, videoclips en nog meer) versturen. Wat moet jij hiervoor doen? Niets! Je opslagruimte zal voor eind juli automatisch omgezet worden.

Als je over meer dan 250 MB wil beschikken of als je grotere bestanden (zoals meerdere videos, presentaties of liedjes) wil versturen dan zou MSN Hotmail Plus, met zijn 2 GB opslagruimte en 20 MB voor bijlagen, een betere oplossing zijn.

Deze mail kreeg ik vanmorgen in de 'bus' en ik schrok me rot eigenlijk, maar als je verder leest zie je gewoon dat ze een mega-fout hebben gemaakt! Zou ik nu aanspraak kunnen maken op die 250 GB ;)

• bpee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-02 17:50
Iets wat ze bij hotmail ook kunnen leren(bij gmail zit het er wel in)
Het verhaal van de uitgaande mail, Ik wil nog weleens weten wanneer ik wat heb gemailt, bijvoorbeeld om na te kijken hoelang een leraar niet heeft gereageerd oid.
Dat vind ik een groot gemis bij hotmail en was blij verrast toen ik zag dat gmail die functionaliteit wel had.
De vraag is dus of ze dit ook gaan aanbieden nu de capasiteit omhoog gaat, maar dan zal het weer eerst getest orden in amerika en dan pas weer naar europa komen..... :?
Ik zou het iig wel willen..... ;)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

bpee schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:07:
Het verhaal van de uitgaande mail, Ik wil nog weleens weten wanneer ik wat heb gemailt, bijvoorbeeld om na te kijken hoelang een leraar niet heeft gereageerd oid.
Dat vind ik een groot gemis bij hotmail en was blij verrast toen ik zag dat gmail die functionaliteit wel had.
De vraag is dus of ze dit ook gaan aanbieden nu de capasiteit omhoog gaat, maar dan zal het weer eerst getest orden in amerika en dan pas weer naar europa komen..... :?
Ik neem aan dat je weet dat je een bericht op kan slaan in een Sent Mail mapje in Hotmail? ;) Moet je gewoon even aanvinken onder de messagebox waarin je het bericht verstuurt. :)

• Avvd
  • Niet online
mijn voorkeur gaat toch nog altijd naar hotmail. in mijn gmail heb ik meer spam als in mijn hotmail. en de koppeling met msn is makkelijk. en IK VIND de interface van hotmail veel makkelijker werken en mooier

• bpee
  • Laatst online: 11-02 17:50
-NMe- schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:13:
[...]

Ik neem aan dat je weet dat je een bericht op kan slaan in een Sent Mail mapje in Hotmail? ;) Moet je gewoon even aanvinken onder de messagebox waarin je het bericht verstuurt. :)
Nou ik heb altijd geleerd dat je niets moet aannemen, Maar nee eigenlijk heb ik daar geen weet van |:( Ik kan het nu ook niet bekijken aangezien ik nu bij Philips zit en alles pot en potdicht getimmert is. Ik zal het vanavond dus even moeten checken.
Kun je dat ook voor vast aanzetten of valt dat tegen?

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik vind hotmail beter/makelijker/sneller werken dan Gmail.
De Gmail interface ziet erg goedkoop uit tegenover de interface van hotmail mét reclames imo.

Maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk. Ik vraag me af wat de gevolgen zijn voor de mensen die 250 mb hebben met het welbekende trucje en die hem daarna weer terug hebben gezet naar Nederland ( zoals mezelf.. ).

Ik woon dus gewoon in Ned. Heb alleen al een hele tijd 250 mb die niet voller wil dan 2%, ook al blijft er mail bijkomen.

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik bouw langzaam mijn hotmail. dingen af, ik heb er nog 2, die ik gebruik om me in te schrijven voor verdachte dingen, dwz sites waarvan ik vermoed dat ik ongewenste reclame ga krijgen als ik me daar aanmeldt, bijvoorbeeld dingen van talpa, of tros spelletjes ofzo..
Die 2MB zit bij mij altijd vol..niet omdat ik zo veel mail ontvang..maar omdat ik elke dag ongeveer 1 MB aan spam ontvang..virussen vermoed ik, attachments zijn vaak evengroot..en hotmail is zo vriendelijk om je spam box mee te laten tellen voor het totaal |:(
Ik ben erg tevreden met XS4ALL tegenwoordig..500MB per mailbox is voor mij meer dan genoeg..ik heb ook een Gmail account, dat gebruik ik eigenlijk alleen om grote files mee te versturen :P
Maar aangezien hotmail de pop3 functionaliteit gaat skippen, moet ik ze uiteindelijk toch opzeggen, omdat dan de spam weer zal binnenstromen (nu elke dag een aantal files in mijn junk box, maar vrijwel geen spam in mijn inbox) als ik geen mailwasher meer kan gebruiken...
Vanaf aanstaand weekend ga ik iig een ander MSN adres gebruiken..en ik gebruik dan ook nog een paar maanden mijn huidige msn, zodat mensen rustig het nieuwe kunnen toevoegen..
Dan ben ik daar ook niet meer van afhankelijk en kan ik uiteindelijk al mijn hotmail accounts skippen *D

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hier wordt alle spam netjes geblockt in Gmail en anders kan je makkelijk het zelf reporteren als spam. De 2,2gb heb je inderdaad niet nodig maar ik bewaar al mijn email en ik zit nu op 100mb (sinds januari)

Verwijderd

In belgie komt deze upgrade er dus ook. Ook inclusief typfout (250Mb -> 250Gb)

Net gekeken, en ik heb ook een mailtje ontvangen. Nja met 2MB kom je gewoon niet meer rond in deze tijden, toch wel een welgekomen upgrade.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 11:43 ]

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11-2025

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

[anti flame] Grrrr. Nooit goed of het deugt niet . Stelletje @#$ . 250 MB inbox. Gratis...
Ja er zijn alternatieven. Gebruik die dan. Wil je hotmail blijven gebruiken (MSN/ MSN Space / MSN verzin het maar) , dan gebruik je hotmail. Wil je 2GB gratis, dan gebruik je Gmail.

Er is niet een 1 gratis e-mail aanbieder meer. [/antiflame]

Lekker. 250 MB.
2 MB was te doen, maar je was wel veel aan het verwijderen...

ps, als je outlook express/ Office 2003 gebruikt, komen je verzonden berichten gewoon in je verzonden berichten map hoor

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
zullen de mensen die dan in Beverly hills wonen een nog groter postvak krijgen??

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:29
bpee schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:07:
Dat is iets heel erg stoms, want mijn Hotmail loopt via Outlook, en daar heb je wel een map met sent items. Heel stom dat de webversie het niet heeft. (Alleen mailtjes die ik met outlook verstuur worden hier in op geslagen)

Gamecube (games) kopen of ruilen??

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-02 18:49
gaat de outlook-support ook niet stoppen? officieel "tegen het spamgebruik", onzin natuurlijk...
heb vandaag ook mailtje gehad dat ik 250 gb ga krijgen :) n00bs bij hotmail :)

ben toch blij met mijn 2.2gb bij gmail

• Ladon
  • Niet online
Outlook support gaat idd stoppen, moet dus voor die tijd echt de overstap hebben gemaakt naar gmail oid (heb wel wat adressen, maar niet in gebruik) waar je je mail wel blijvend kan wegtrekken met mailprogsels.
/offtopic

Kan ik mijn hotmail waarbij ik zogenaamd in 90210 woonde nu al veilig terug zetten naar nl eigenlijk?

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:52
[...]

Adam curry heeft 3 gmail accounts en die lopen allemaal vol. Mensen sturen hem veel podcast promo's.

Mijn eigen email komt op een mbtje of 15mb per maand erbij. Bij hotmail zou ik het nog een jaartje uithouden voor hij vol is. Bij gmail beduidend langer.
[...]

Je hebt duidelijk geen eigen account waar je gebruik van maakt. De DHTML interface van gmail is geweldig. Keyboard shortcuts, threaded mails met tabs, urber search mogelijkheden, filters, labels! etc..

Coïtus ergo sum

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
Iemand al wat gemerkt van de upgrade?

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Volgens mij zegt onderstaande screen-pic (net gemaakt) wel genoeg:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/59672/full.jpg

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
jeuj, nog meer ruimte voor me spam :|

ik houd hem veel liever op 2 mb, dan hoef ik al die troep tenminste niet te lezen.

serieuze mail gaat wel naar een serieus mailadres (@gmail)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Ik snap er werkelijk nix van... ik heb gisteren een beetje lopen instellen bij Hotmail en aangemeld voor Gratis nieuwsbrieven en Speciale MSN-aanbiedingen en vandaag zie ik ineens dat mn hotmailruimte van 250 mb naar 25 mb is gesprongen!! :'(

hoe fix ik het weer?

vanpeltje

Verwijderd

Ik draai al maanden op 250Mb, bevalt prima. En ik heb er niets voor hoeven doen! Ik weet niet waarom , maar opeens (ongeveer 1 maand nadat Microsoft de hotmail accounts voor het eerst ging upgraden) had ik 250 MB, niets eens een tussen stadium van 25Mb gehad.
Ik denk dat het te maken heeft dat ik ooit heb geexperimenteerd met die betaalde hotmail naar SMS diensten die ik tijdelijk aan moest zetten om mijn hotmail in MSN mobile te activeren (zodat ik met mijn SPV mijn mail kon checken).

hoedan ook , 250 Mb is best relax, maar ik kan niet zeggen dat ik het echt gebruik, ik backup geregeld mijn hotmail in Outlook (om de 3 maanden), en ik kom eigenlijk nooit boven de 5 Mb uit.

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
Yeeeehaaaa! Vandaag heb ik precies 1% van 2000mb in gebruik 8)

• vanpeltje
i2Paq schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:09:
Yeeeehaaaa! Vandaag heb ik precies 1% van 2000mb in gebruik 8)
laat eens een screenshop zien dan!
Ik ben wel benieuwd hoe betaald hotmal eruit ziet :)

vanpeltje

• MasterNL23
  • Laatst online: 22:13

MasterNL23

alias Japie

ik heb nu ook een mailbox van 2000mb :9
heeft iedereen dat nu of is dat een foutje van hotmail?
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y277/masterNL23/hm.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door MasterNL23 op 06-06-2005 16:15 ]

• vanpeltje
MasterNL23 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:59:
ik heb nu ook een mailbox van 2000mb :9
heeft iedereen dat nu of is dat een foutje van hotmail?
[afbeelding]
????

2000 mb is meestal als je ervoor betaalt (Hotmail Plus 19,95 per jaar)

vanpeltje

• MasterNL23

MasterNL23

alias Japie

nou ik heb er niks voor betaald :)

Verwijderd

Ik wil niemand beledigen, maar als je nog steeds Hotmail gebruikt ben je echt niet goed wijs (behalve als spam-account ofzo).

Gmail is sneller, groter en zoveel handiger. (Met name de 'thread' functie is zo enorm fijn _o_).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 13:43 ]

• MasterNL23

MasterNL23

alias Japie

ik gebruik ook wel gmail ik heb hotmail alleen voor msn.

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-02 18:14

Abu

Abu!

Ik had al een tijdje 250mb en vandaag ging ik ineens terug naar 2mb. Gelijk op 100% natuurlijk want had een aantal mailtjes van meerdere mb's. Lekker bezig.

Insanus sum

Verwijderd

MasterNL23 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:52:
ik gebruik ook wel gmail ik heb hotmail alleen voor msn.
waarom zou je Gmail niet voor je MSN kunnen gebruiken? ik heb een MSN account met mijn Gmail, ik heb in feite al jaren MSN met een ander adres (lees niet Microsoft aanverwant)

ik heb mijn Gmail eerst intensief gebruikt via de webinterface, waar ik enorm tevreden van ben (vooral de thread functie) van spam had ik in het begin wel wat last (ik heb een vrij kort Gmail addy) maar sinds enige tijd helemaal niets meer. nu staat hij gewoon als POP3 in mijn mail proggy, als ik even ergens anders ben bekijk ik nog via de webinterface (al mijn berichten worden daar bewaard).

Gmail roxx ! })

• MasterNL23

MasterNL23

alias Japie

kun je gmail dan ook gebruiken met msn messenger of trillian?

Verwijderd

MasterNL23 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:39:
kun je gmail dan ook gebruiken met msn messenger of trillian?
Yup. Moet je alleen ff je gmail adress veriferen voor gebruik van MSN account.

Verwijderd

Ik kan mijn profile gegevens niet meer veranderen 8)7

• vanpeltje
Abu schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:26:
Ik had al een tijdje 250mb en vandaag ging ik ineens terug naar 2mb. Gelijk op 100% natuurlijk want had een aantal mailtjes van meerdere mb's. Lekker bezig.
ja vaag, dat heb ik nou ook.. hoe kan je het weer terugveranderen???? :(

vanpeltje

• vanpeltje
Nou, mijn hotmail account staat weer ingesteld op 'Land: Nederland' heb hem opnieuw geactiveerd en ik wacht af tot eind juli met 25 mb..

Weet iemand of dit wel enkel effect zal hebben?
Vóór eind juli wordt de opslagcapaciteit van je MSN® Hotmail®-account verhoogd van 2 MB tot 250 MB. De maximale grootte van je bijlagen wordt ook nog eens verhoogd van 1 MB tot 10 MB.

vanpeltje

Verwijderd

hehehe, ik opende vandaag m'n msn-hotsnail, en zag ineens dat ik 2000MB beschikbaar heb.

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:54:
hehehe, ik opende vandaag m'n msn-hotsnail, en zag ineens dat ik 2000MB beschikbaar heb.
Gefeliciteerd, ik heb nog steeds 2 MB (en zo'n 7 GB op GMail >:) ).

Verwijderd

Mr. Liu schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:42:
[...]

Gefeliciteerd, ik heb nog steeds 2 MB (en zo'n 7 GB op GMail >:) ).
ja bedankt! ik ben (helaas?) nogniet uitgenodigd voor gmail, maarja voor mij hoeft dat ook niet zo. een inbox van 100mb is groot genoeg voor mij denk ik.

• n00bs
  • Laatst online: 15-02 17:32

n00bs

Het is weer Zomer!

Krijg ik er dan 250MB extra bij :p (had namelijk al 250MB ;) )

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:28
[...]

Bij mij staat de teller inmiddels op:
You are currently using 298 MB (13%) of your 2301 MB.
En dit is bij volkomen normaal gebruik, ok, ik krijg misschien wel wat meer foto's gestuurd dan de meeste mensen, maar toch is 298 MB al een stuk meer dan 250 MB

Verder is die ruimte maar deel van de redenen voor mij om bij gmail te blijven. De andere features zijn ook erg handig, zoals labels, pop3 support, threads, zoeken (met de google engine! _/-\o_ ) in je mail.

Maar goed, ook voor mij is het fijn dat hotmail meer ruimte krijgt, dan krijg ik in ieder geval minder gebounce-de emails omdat de box van de ontvanger vol zat.

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:50:
[...]
ja bedankt! ik ben (helaas?) nogniet uitgenodigd voor gmail
offtopic:
Als je e-mail adres in je profiel had gestaan, had je nu een uitnodiging gehad.

Verwijderd

Mr. Liu schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:07:
[...]

offtopic:
Als je e-mail adres in je profiel had gestaan, had je nu een uitnodiging gehad.
volgens mij staat mijn mpdavie@msn.[nospam].com adres in m'n profiel, en zo niet, bij deze.

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:18:
[...]
volgens mij staat mijn mpdavie@msn.[nospam].com adres in m'n profiel, en zo niet, bij deze.
You've GoT mail.

• vanpeltje
ja eeuh... groot nadeel bij beide: je kan niet meer dan 10 mb verzenden :(

Hoe kan je eigenlijk via de mail meer dan 10 mb sturen?? iemand?

vanpeltje

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:35
Gewoon inpakken naar .rar bestanden van 10 MB, net als op Usenet.

http://www.binaries4all.nl/winrar/

[ Voor 23% gewijzigd door FicoF op 16-06-2005 18:01 . Reden: linkje erbij ]

Verwijderd

Lang leve gmail . Inmiddels op 455mb :) (veel foto's en pdfjes). Met hotmail lukt dat dus niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 18:04 ]

• analog_
  • Niet online
Waarom al dat gmail geprijs ? Als je niet meer dan 2mb gebruikt is er toch 0,0 reden om het te gebruiken ? Ik gebruik het al jaren en werk gewoon in txt zonder attachments , het ding is nooit vol geweest. En ik leeg het enkel als het in de omgeving van 50% komt.

• nAffie
  • Laatst online: 04-02 05:28

nAffie

...

omdat er ook mensen zijn die weleens wat mail willen bewaren, en die wel met attachments werken.. ;)

meh.

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:35
1. snelheid
2. werkt veel makkelijker
3. als je met een hotmail adres aankomt zetten staat dat zo.. ;(

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
FicoF schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:21:
1. snelheid
2. werkt veel makkelijker
3. als je met een hotmail adres aankomt zetten staat dat zo.. ;(
Wat ik het voordeel van hotmail is dat als je meerdere accounts hebt je ze vrij eenvoudig in OE kan zetten en je behoud het overzicht. Probeer dat maar eens met Gmail (of vertel me even hoe je dat doet), nee, niet met mail-rules ;)

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:29
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:04:
Lang leve gmail . Inmiddels op 455mb :) (veel foto's en pdfjes). Met hotmail lukt dat dus niet.
Ik zit nu na 3 - 4 maanden sparen op 418 MB :/

U gebruikt momenteel 418 MB (18%) van de toegestane 2303 MB. >:)

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

i2Paq schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 08:19:
[...]
Wat ik het voordeel van hotmail is dat als je meerdere accounts hebt je ze vrij eenvoudig in OE kan zetten en je behoud het overzicht.
Microsoft is dat ook steeds meer aan het terugdringen.
Probeer dat maar eens met Gmail (of vertel me even hoe je dat doet), nee, niet met mail-rules ;)
For GMail (en de rest van mijn e-mail) gebruik ik gewoon Thunderbird, werkt uitstekend.

Verwijderd

Ben ook een groot fan van gmail > weinig spam, veel ruimte, erg overzichtelijk. Gebruik nu na de nodige maanden sparen ruim 500MB van m'n mailbox. Hotmail gebruik ik er ook nog bij, maar in mindere mate, ook hier heb ik al geruime tijd 250MB op (woon al aardig lang in Florida ;) ). Maar Hotmail zuigt enorm als je t vergelijkt met Gmail.

Verwijderd

ja mucho's graçias

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

De nada.
offtopic:
Als je Spaans gebruikt, doe het dan goed (muchas graçias).

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-02 18:52

Acheron

updatepack.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 08:53:
Ben ook een groot fan van gmail > weinig spam, veel ruimte, erg overzichtelijk. Gebruik nu na de nodige maanden sparen ruim 500MB van m'n mailbox. Hotmail gebruik ik er ook nog bij, maar in mindere mate, ook hier heb ik al geruime tijd 250MB op (woon al aardig lang in Florida ;) ). Maar Hotmail zuigt enorm als je t vergelijkt met Gmail.
Ik vind hotmail helemaal geen ramp. Ook ik heb de truuc allang toegepast om 250 MB te hebben. Alleraardigst van Hotmail is het spam-filter en de mogelijkheid van gebruik in Outlook Express.

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• vanpeltje
Ik heb dus ook ooit die 250 mb-truc toegepast...en toen per ongelijk wat gewijzigd in mn profiel en opeens sprong hij terug naar 2 mb! (natuurlijk was mn mailbox gelijk 100% vol :()

vanpeltje

• Maarten810
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:03
Ik zit dus half september nog steeds met 25mb hotmail :? Best vervelend want mijn inbox begint al behoorlijk vol te raken (attachments van school) Weet iemand een manier om dit alsnog op te krikken naar 250 mb?

• Freee!!
  • Nu online

Freee!!

Overstappen op GMail?

Pagina: 1