Ik heb een tijdje zitten te rotzooien met Active Sync om t te laten werken via BT, alleen geen enkele poging lukte 
En nu is t alleen maar erger geworden.. als k nu druk op Connect via Bluetooth, dan komt der helemaal geen venster meer dat ie een poging tot verbinden doet, hij doet nu dus gwoon helemaal nix
weet iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn?
En als iemand toevallig weet hoe ik Active Sync goed kan laten werken met BT, zou k t graag ook willen weten
Specs:
WinXP Pro SP2
Bluetooth stick = Trust BT180 Class 1
i-mate JAM.. gelijk aan Qtek S100, T-Mobile MDA Compact
EDIT:
In me i-mate met Active Sync, staat bij de PC Synchronization Options, bij de optie "Enable PC sync using this connection:" ook geen Bluetooth meer tussen
en dat heeft er wel gestaan..
En k heb me telefoon ook geupgrade naar
ROM Versie: 1.11.00 WWE
Radio Versie: 1.11.00
Protocol Versie: 1337.42
ExtROM Versie: 1.11.132 WWE
En nu is t alleen maar erger geworden.. als k nu druk op Connect via Bluetooth, dan komt der helemaal geen venster meer dat ie een poging tot verbinden doet, hij doet nu dus gwoon helemaal nix
En als iemand toevallig weet hoe ik Active Sync goed kan laten werken met BT, zou k t graag ook willen weten
Specs:
WinXP Pro SP2
Bluetooth stick = Trust BT180 Class 1
i-mate JAM.. gelijk aan Qtek S100, T-Mobile MDA Compact
EDIT:
In me i-mate met Active Sync, staat bij de PC Synchronization Options, bij de optie "Enable PC sync using this connection:" ook geen Bluetooth meer tussen
En k heb me telefoon ook geupgrade naar
ROM Versie: 1.11.00 WWE
Radio Versie: 1.11.00
Protocol Versie: 1337.42
ExtROM Versie: 1.11.132 WWE
[ Voor 25% gewijzigd door Rynelan op 19-05-2005 01:42 . Reden: Vond nog iets wat handig kan zijn om te weten ]