i-mate JAM probleempje

Pagina: 1
Acties:

• Rynelan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
Ik heb een tijdje zitten te rotzooien met Active Sync om t te laten werken via BT, alleen geen enkele poging lukte :S

En nu is t alleen maar erger geworden.. als k nu druk op Connect via Bluetooth, dan komt der helemaal geen venster meer dat ie een poging tot verbinden doet, hij doet nu dus gwoon helemaal nix :S weet iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn?

En als iemand toevallig weet hoe ik Active Sync goed kan laten werken met BT, zou k t graag ook willen weten :)

Specs:

WinXP Pro SP2
Bluetooth stick = Trust BT180 Class 1
i-mate JAM.. gelijk aan Qtek S100, T-Mobile MDA Compact

EDIT:

In me i-mate met Active Sync, staat bij de PC Synchronization Options, bij de optie "Enable PC sync using this connection:" ook geen Bluetooth meer tussen :s en dat heeft er wel gestaan..

En k heb me telefoon ook geupgrade naar

ROM Versie: 1.11.00 WWE
Radio Versie: 1.11.00
Protocol Versie: 1337.42
ExtROM Versie: 1.11.132 WWE

[ Voor 25% gewijzigd door Rynelan op 19-05-2005 01:42 . Reden: Vond nog iets wat handig kan zijn om te weten ]

• Rynelan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
Probleem is opgelost :)

T heeft ff geduurd :P maar ben der achter gekomen ( na heel lang google'en ) dat t probleem in SP2 ligt |:( die heeft m'n BT drivers niet 100% lekker geinstalleerd.. dus moest t handmatig afmaken.. toen k dat deed.. werkte t perfect :D ( moest wel de handleiding van een andere BT fabrikant gebruiken dan trust |:( )

mja.. als iemand mss nog vragen heeft hierover die met tzelfde zit.. kan je bij mij terrecht :P

• matvkeulen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06-2024
tja, ik heb hetzelfde probleem. Kun je mij uitleggen hoe je hem toch geinstalleerd kreeg?