Hoi ik ben op zoek naar een nieuwe pc en nu vraag ik om jullie advies:
wat kan ik beter nemen Amd 64 bit of een intel pentium 4 ik gebruik mijn pc voor spelen spelen zoals call of duty united offencive en videobewerken met pinacle studio 8 ik zelf zat te denken aan
Processor: AMD Athlon64 3500+ socket 939
Moederbord: Asus MB A8N-SLI 939 AMD Athlon
Behuizing: houft niet maak ik zelf
Geheugen: 2 x 512 mb ddr 400 Kingston
Hardeschijf: Seagate 200Gb 7200rpm SATA 8Mb cache
Video kaart: zal ik graag wat info van willen hebben van jullie kant want daar weet ik namelijk niks van af. Het moet wel een pciexpres wezen dus graag jullie mening over welke ik het beste kan nemen wel een max van 200 euro
Overige: dvd brander dual layer en nog wat dingen
is zown configuratie een beetje goed voor de dingen die ik er mee wil doen video bewerken en gamen. En hebben jullie ook wat info over welke video kaart ik het beste kan nemen. En als jullie sugesties hebben over dingen die ik beter kan nemen dan wat ik hier heb staan zeg dat dan ook
met een duidelijk argument wrom dat onderdeel beter is dat het andere.
mijn budget is ongeveer 800 Á 900 euro
wat kan ik beter nemen Amd 64 bit of een intel pentium 4 ik gebruik mijn pc voor spelen spelen zoals call of duty united offencive en videobewerken met pinacle studio 8 ik zelf zat te denken aan
Processor: AMD Athlon64 3500+ socket 939
Moederbord: Asus MB A8N-SLI 939 AMD Athlon
Behuizing: houft niet maak ik zelf
Geheugen: 2 x 512 mb ddr 400 Kingston
Hardeschijf: Seagate 200Gb 7200rpm SATA 8Mb cache
Video kaart: zal ik graag wat info van willen hebben van jullie kant want daar weet ik namelijk niks van af. Het moet wel een pciexpres wezen dus graag jullie mening over welke ik het beste kan nemen wel een max van 200 euro
Overige: dvd brander dual layer en nog wat dingen
is zown configuratie een beetje goed voor de dingen die ik er mee wil doen video bewerken en gamen. En hebben jullie ook wat info over welke video kaart ik het beste kan nemen. En als jullie sugesties hebben over dingen die ik beter kan nemen dan wat ik hier heb staan zeg dat dan ook
mijn budget is ongeveer 800 Á 900 euro