Toon posts:

[ADVIES] game pc

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik ben op zoek naar een nieuwe pc en nu vraag ik om jullie advies:

wat kan ik beter nemen Amd 64 bit of een intel pentium 4 ik gebruik mijn pc voor spelen spelen zoals call of duty united offencive en videobewerken met pinacle studio 8 ik zelf zat te denken aan

Processor: AMD Athlon64 3500+ socket 939
Moederbord: Asus MB A8N-SLI 939 AMD Athlon
Behuizing: houft niet maak ik zelf
Geheugen: 2 x 512 mb ddr 400 Kingston
Hardeschijf: Seagate 200Gb 7200rpm SATA 8Mb cache
Video kaart: zal ik graag wat info van willen hebben van jullie kant want daar weet ik namelijk niks van af. Het moet wel een pciexpres wezen dus graag jullie mening over welke ik het beste kan nemen wel een max van 200 euro
Overige: dvd brander dual layer en nog wat dingen

is zown configuratie een beetje goed voor de dingen die ik er mee wil doen video bewerken en gamen. En hebben jullie ook wat info over welke video kaart ik het beste kan nemen. En als jullie sugesties hebben over dingen die ik beter kan nemen dan wat ik hier heb staan zeg dat dan ook :) met een duidelijk argument wrom dat onderdeel beter is dat het andere.

mijn budget is ongeveer 800 Á 900 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:28
Een 6600GT die heeft de beste prijs/kwaliteit verhouding.. :*)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenneyhanney
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-10 10:34
Yep, een Leadtek GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (PCI-e, DVI). + NEC ND-35x0 DVD brander. :*)

[ Voor 3% gewijzigd door wenneyhanney op 18-05-2005 22:07 ]

Hope for the best, prepare for the worst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Aan de Nvidia kant is dan 6600GT een goede. Als echte gamer heb je mss meer aan een 6800GT (350,-) maar ligt boven je budget. 200,- voor een 6600GT is wel een goede prijs/kwaliteit verhouding
Ik orienteer me ook op een 6600GT, dus van het ATi front weet ik niets anaf, maar die hebben ook wel wat leuks.
wenneyhanney schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:07:
Yep, een Leadtek GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (PCI-e, DVI). + NEC ND-35x0 DVD brander. :*)
Kan je niet beter met ook op de toekomst een XFX of Gainward kopen, die hebben toch dual DVI. Andere hebben 1*DVI en 1*D-SUB

[ Voor 36% gewijzigd door mithras op 18-05-2005 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Misschien dit eens doorlezen ;) --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---

On-topic:
Misschien interesant om een 6600gt te kopen en misschien later er nog eentje in SLI bij te doen?

[ Voor 38% gewijzigd door fsfikke op 18-05-2005 22:09 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
fsfikke schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:08:
Misschien dit eens doorlezen ;) --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---

On-topic:
Misschien interesant om een 6600gt te kopen en misschien later er nog eentje in SLI bij te doen?
hou zit dat 2 videokaarten in een pc is dat echt veel sneller of valt dat mee wat zijn de voordelen van 2 videokaarten "??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De keuze van een nieuwe PC is niet altijd makkelijk nee, maar toch ben je altijd zelf degene die de beurs zal trekken om de PC te betalen. Daarom vraag ik me af, of het wel zo handig is om alle keus over te laten aan andeen. Er zijn immers genoeg reviewsites op het internet met interssante artikelen te vinden, bijvoorbeeld over videokaarten van +/- 200 euro. :)

Probeer eens iets meer zelf uit te zoeken. De frontpage staat vol met nieuwsberichten over nieuwe producten en reviews, waarmee je al een heel eind vooruit kan. Als je nog maals het een en ander wil vragen over je nieuwe systeem, kan dat gerust, mits je je houdt aan de richtlijnen. Deze richtlijnen kan je vinden in de CSL FAQ, een sticky topic bovenaan dit subforum. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.