Ik bezit momenteel nog een msi neo 2 platinum nforce 3 ultra moederbord. Ik heb soms last in een spel dat me beeld even blijft hangen en dan weer verder gaat. Ik denk dat me moederbord niet helemaal goed is/werkt. Ik had hiervoor een Leadtek 6800le videokaart, maar die beviel me niet. Ik heb deze kaart verkocht en zoek dus een andere videokaart, me budget rijkt tot 330 euro omdat ik nog een TFT, hardeschijven, geluidskaart ect. wil kopen. Ik zit ook te denken om me moederbord eruit te gooien, en toch maar te vervangen voor een PCI-e moederbord (hoeft uiteraard niet duur te wezen)
Ik zit te denken om een X800PRO VIVO te kopen of een X800XL.
De X800PRO VIVO kost 329 euro
De X800XL kost 300 euro euro
Die 30 euro kan ik best er nog wel bij betalen. Ik weet dat de X800PRO VIVO te unlocken is, en de X800XL dus niet. Wat is verstandig en wat is wijsheid om te doen? Beter voor de zekerheid gaan en de X800XL kopen. Of lekker die X800PRO VIVO nog sneller maken?
Aangezien ik en dat ATI unlock topic gelezen heb dat er een paar X800PRO VIVO`s kapot gegaan zijn, weet ik eigenlijk niet zeker hoelang zo`n X800PRO VIVO meegaat en dus niet kapot gaat. Of is het toch niet de moeite om de X800PRO VIVO te flashen en dus een snellere kaart overhoud dan een X800XL?
Wat zou jij doen, voor het geld hoef ik het niet te laten, want ze zijn allebei even duur.
Ik zit te denken om een X800PRO VIVO te kopen of een X800XL.
De X800PRO VIVO kost 329 euro
De X800XL kost 300 euro euro
Die 30 euro kan ik best er nog wel bij betalen. Ik weet dat de X800PRO VIVO te unlocken is, en de X800XL dus niet. Wat is verstandig en wat is wijsheid om te doen? Beter voor de zekerheid gaan en de X800XL kopen. Of lekker die X800PRO VIVO nog sneller maken?
Aangezien ik en dat ATI unlock topic gelezen heb dat er een paar X800PRO VIVO`s kapot gegaan zijn, weet ik eigenlijk niet zeker hoelang zo`n X800PRO VIVO meegaat en dus niet kapot gaat. Of is het toch niet de moeite om de X800PRO VIVO te flashen en dus een snellere kaart overhoud dan een X800XL?
Wat zou jij doen, voor het geld hoef ik het niet te laten, want ze zijn allebei even duur.
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.