Toon posts:

[HTML] Onderdrukken van targets

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een website met een IFRAME in het midden (laten we het frame 'inhoud' noemen). Een van de paginas die ik in Inhoud oproep is een pagina van een andere site. In die pagina staat de tag <BASE target="ronder">.
Als ik dus een link aanklik in de pagina in het frame, dan wordt er een nieuw venster geopend. Hoe kan ik dit voorkomen, zodat de pagina toch in het IFRAME opent?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:46
dan zou je hem eerst moeten rewriten denk ik. Heb je PHP mogelijkheden en kennis ?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 11:43

André

Analytics dude

Dit kun je niet forceren :)

Alleen als je de pagina eerst in PHP fetched, rewrite en dan in de iframe plaatst kan het wel zoals Catch22 al zegt, maar dat is denk ik niet wat je wil.

Verwijderd

heel misschien als je het iframe "ronder" noemt (ipv "inhoud")? lijkt me echter sterk dat dit werkt

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 23:13 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 11:43

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:13:
heel misschien als je het iframe "ronder" noemt (ipv "inhoud")? lijkt me echter sterk dat dit werkt
Hmm, zo sterk lijkt me dit helemaal niet, ik heb het niet getest maar weet wel bijna zeker dat het dan moet werken :)

Verwijderd

ik ook niet getest, maar ik vermoed dat een en ander in ene verschillende scope zit (ander domein), dus TS: we zijn benieuwd naar je resultaten :D

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:12:
ik ook niet getest, maar ik vermoed dat een en ander in ene verschillende scope zit (ander domein), dus TS: we zijn benieuwd naar je resultaten :D
Sorry voor de hele late reactie. Ik heb voor het hernoemen van het iframe gekozen en dat werkte perfect.

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-04 20:45
Ach zit maar vier maanden tussen. :P
Beter heel laat dan nooit.
Pagina: 1