[JAVASCRIPT] Schuiven

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• .nick
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-07-2023

.nick

Where words fail, Music speaks

Topicstarter
Ik wil dat wanneer het menu maximaal uitklapt, dat het grijze vlak waarbij het getal 1 staat volledig 'weg' is. En bij andere uitklappende onderdelen dat hij oranje balkje contstant op zijn plaats blijft. Kortom het grijze vlak met getal 1 moet variabel zijn.

Hieronder is de link:

link

heeft iemand een idee

mvg

.nick

Verwijderd

Als jij een link regelt, beloof ik je er een blik op te werpen :Y)

edit:

Reinier: ben jij paranormaal begaafd, ben ik dronken of let ik niet op?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 21:08 ]

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Je moet er voor zorgen dat de onderste balk onder het "bovenste kader" schuift (of vervangen wordt door de rechter-DIV, afhankelijk van de context). Tevens is het goed om de plaats van de grijze vlakken met getallen 34 t/m 13 een absolute positionering te geven, behalve als de grootte van de viewport anders voorschrijft. Dit geldt ook voor het maximaal uitklappen van het menu (en ook van de tekstvlakken natuurlijk, dat spreekt voor zich :) )

Oftewel, je vraag mag wel wat duidelijker en de link is absent ;)

edit:

@ hierboven: geen van de drie, mijn reply is een achterlijke manier om te zeggen dat de vraag van de TS niet zo duidelijk is en de link het niet doet en we hem daarom niet kunnen helpen.

[ Voor 18% gewijzigd door Reinier op 18-05-2005 21:24 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 11:13

André

Analytics dude

.nick: je geeft geen relevante code of een url waardoor wij kunnen zien wat er aan de hand is. Je beschrijft iets waarvan wij maar moeten raden hoe het er uit ziet of wat het doet.

Dit topic gaat dicht. Als je een nieuwe wilt openen mag dat maar dan met een uitgebreidere omschrijving ondersteund door relevante code. En laat ook zien wat je zelf al geprobeerd hebt.

Dit topic is gesloten.