Van AVI nr DVD mét ondertiteling

Pagina: 1
Acties:

• Grutman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-02-2024
Nog nieuw hier, weet niet of dit wel op z'n plaats staat, maar kom, op goede hoop van zegen:

Ik zoek dus een programma'tje zoals AVItoDVD of WinDVDmaar dan eentje dat met ondertitels (srt) overweg kan om DivX-coded-AVI-films naar DVD-files om te zetten.
Ik weet dat het via een heel ingewikkelde procedure ook kan, maar ik zoek zo een progje dat het allemaal in 1 keer kan omzetten.
Weet er iemand of dit bestaat?
En zo ja, hoe ik eraan kan geraken.

Dank bij voorbaat

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Doe in het vervolg ook meteen even wat we je uit ervaring vragen :) Veel is namelijk al te vinden op GoT :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:15
Ik gebruik het progje 'DIKO' vaak. Werkt best goed.

Verwijderd

Grutman schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:34:
Nog nieuw hier, weet niet of dit wel op z'n plaats staat, maar kom, op goede hoop van zegen:

Ik zoek dus een programma'tje zoals AVItoDVD of WinDVDmaar dan eentje dat met ondertitels (srt) overweg kan om DivX-coded-AVI-films naar DVD-files om te zetten.
Ik weet dat het via een heel ingewikkelde procedure ook kan, maar ik zoek zo een progje dat het allemaal in 1 keer kan omzetten.
Weet er iemand of dit bestaat?
En zo ja, hoe ik eraan kan geraken.

Dank bij voorbaat
als je vobsub of ffdshow hebt dan kan het gewoon met zo'n programma wat je zelf opnoemt hierzo.