Cisco popup ;(

Pagina: 1
Acties:

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik open net de FP en werd zeer onaangenaam verrast door een popup die dwars door de standaard popup blocker van firefox heen komt. Ik heb geen enkel probleem met advertenties, het is per slot van rekening een inkomstenbron om t.net draaiende te houden. Maar popups zorgen eerder voor afkeer en irritatie van een product i.p.v. dat het een positief effect heeft, ik weet niet wat jullie policy tegenover popups is maar vrolijk wordt ik er niet van.

It takes one to know one...

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij is er een-of-andere policy die je verbiedt om op Tweakers.net een popup-blokker te gebruiken (kan het zo snel niet vinden).

edit:
Ok, het is me al duidelijk! :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door pven op 18-05-2005 20:29 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
pven schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:44:
Volgens mij is er een-of-andere policy die je verbiedt om op Tweakers.net een popup-blokker te gebruiken (kan het zo snel niet vinden).
mja een popup (venster buiten iexplore.exe) is idd storend en niet verboden om te blocken (maar tweakers bedient zich dan ook niet van dit soort popups, alleen van ads in hetzelfde scherm)

en adblocker daarintegen wel (eentje die ook banners enzo blocked)

[ Voor 11% gewijzigd door Zwelgje op 18-05-2005 19:46 ]

A wise man's life is based around fuck you

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
We kunnen niet van bezoekers eisen dat ze een speciale browser gebruiken, ook kunnen en willen we niet het browsergedrag van onze bezoekers bepalen. Het enige dat we van de bezoekers verlangen is dat ze tegen banners aankijken in hetzelfde scherm waarin ze surfen op Tweakers.net.

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Een banner blocker mag niet, een popup blokker wel :)

Spuit 11 enzo.... |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Waypoint op 18-05-2005 20:10 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Robin Vreuls schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:07:
[...]

We kunnen niet van bezoekers eisen dat ze een speciale browser gebruiken, ook kunnen en willen we niet het browsergedrag van onze bezoekers bepalen. Het enige dat we van de bezoekers verlangen is dat ze tegen banners aankijken in hetzelfde scherm waarin ze surfen op Tweakers.net.
Ok, helder.

Kan het kloppen dat TS een popup via T.net heeft gezien? (Ik heb deze popup nog niet gezien.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Dubbeldrank
  • Niet online
pven schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:30:
[...]

Ok, helder.

Kan het kloppen dat TS een popup via T.net heeft gezien? (Ik heb deze popup nog niet gezien.)
Lees mijn openingspost nog even, het betreft inderdaad de frontpage(FP). Voor de leken onder ons, ik gebruik geen adblocker aangezien ik me er terdege van bewust ben dat sites als t.net voortbestaan op basis van reclame inkomsten. Ik maak gebruik van de site en daar mag best iets tegenover staan maar irritante popups ook al vallen ze binnen hetzelfde scherm op een behoorlijk groot formaat zijn gewoon irritant. Van mijn part zetten ze een banner tussen elk onderwerp of plakken ze de site er helemaal vol mee dat zal me een worst wezen, maar popups of screenovers zijn voor mij hetzelfde. Het wekt irritatie op, ik krijg eerder afkeer van het product dan dat het me aan zou trekken door deze agressieve manier van adverteren.

• Dubbeldrank
  • Niet online
Robin Vreuls schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:07:
[...]

Juist, banners heb ik geen enkel probleem mee, skyscrapers ook niet al zet je de hele site er vol mee. Maar screenovers(imho de moderne versie van popups) zijn gewoonweg irritant.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Zou het niet iets anders kunnen zijn? In Advertentiebeleid op Tweakers.net (Update 31-1-2005) staat het volgende:
Black book advertenties
Adult content
Commerciële Popups (onderzoekspopups zijn wel mogelijk)
Dus of je bent in de war, of webads heeft (weer!) een foutje gemaakt.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik denk dat TS een screenad c.q. floater bedoeld. Dat is heel wat anders dan een popup. Een popup is een daadwerkelijk niet browservenster, een screenad is een flash-animatie die binnen hetzelfde venster over een andere pagina wordt gelegd.

Popups zijn al enige tijd geleden bij Webads volledig afgeschaft omdat enerzijds geen website ze nog wilde hebben, en anderzijds er vanuit adverteerders geen vraag meer naar was vanwege het dramatisch slechte imago. Ik kan er zelf ook niet wakker van liggen als je een popupblocker draait, wij hebben toch geen popups dus je weert er geen t.net advertenties mee.

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-02 23:09

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Maar wat ik dan vreemd vind is dat deze Flash screenads nog erger zijn dan pop-ups die in een nieuw venster openen. De Cisco Ad bedekt een groot deel van het scherm en is volgens mij niet weg te klikken, bij normale pop-ups kan dit wel.

[ Voor 3% gewijzigd door StefSOFT op 20-05-2005 19:28 ]

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online

Daniel

Kapitein NCC-1701
De Cisco-ad heeft rechtsboven een sluitknop zitten.

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-03 13:26
Net effe rondgesurft op de frontpage en ben deze flash-ad ook tegen gekomen.
Mijn standaard reactie bij flash-ads is: effe F5 en weg is-ie!

Flash-ads die terugkomen na een F5 of herrie produceren vind ik pas echt mega-irri!
Maar die ben ik op Tweakers.net of GoT nog maar weinig tegengekomen. En dan worden ze ook nog vlug verwijderd... (Policy)

Ik blijf van mening dat Tweakers en GoT webadvertising zo goed toepassen dat ze een voorbeeld zijn voor vele andere (legale) sites!
Pagina: 1