Aristona TV in demo mode -> hoe te disablen?

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hallo,

We hebben nu 10 jaar een Aristona TV en sinds verleden week besloot de TV "zomaar" in demo mode te gaan staan. Gevolg is nu dat ik hem er niet meer uitkrijg, hij lijkt helemaal niet meer op de afstandsbediening te reageren helaas.
Ik heb de stekker er al in en uit gehaald en wat combinaties van de knoppen op de tv zelf geprobeerd allemaal zonder resultaat.

Wie weet hoe ik die demo modus eraf haal??

Ik hoor het heel graag!

Mvg

Wouter

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
niks erover in gebruiksaanwijzing?
aristona bellen?

(is dit toegestaan, met oog op gestolen? zo een tv springt tog niet zomaar in demo mode :/)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Welk type praten we over? :)
DutchTSE schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 18:34:
(is dit toegestaan, met oog op gestolen? zo een tv springt togch niet zomaar in demo mode :/)
Natuurlijk... ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

(is dit toegestaan, met oog op gestolen? zo een tv springt tog niet zomaar in demo mode :/)
zenith schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 18:30:
We hebben nu 10 jaar een Aristona TV en sinds verleden week besloot de TV "zomaar" in demo mode te gaan staan.

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:03
Bij mijn Philips Stereo en Harddisk dvd recorder moeten beide apparaten in de standby stand staan, en dan moet je de stop toets indrukken (best lang) om de demo mode in te schakelen. Om weer uit de demo mode te gaan moet je ook weer op de stop knop drukken (ook weer lang). Aangezien Philips <-> Aristona is, neem ik aan dat dat ook geldt voor jouw tv?

[ Voor 16% gewijzigd door Gaming247 op 18-05-2005 18:45 . Reden: Typo's ]

[Updated spec's]

• Noork
  • Niet online
Inderdaad, wie steelt er nou een 10 jaar oude Aristona bak.

Maar goed, kun je Aristona opbellen? Bestaat dat bedrijven uberhaupt nog?

• zenith
  • Niet online
Zo de reacties gaan snel :D

Hij is zeker niet gestolen hoor :)
Het type is niet echt duidelijk, er staan alleen wat serienummers op de achterkant maar daar heb je niks aan. Ik heb de winkel al gebeld waar we hem hebben aangeschaft en die rekenen 150 euri om hem te "repareren", dat vind ik wel een beetje overkill voor iets wat misschien een combinatie van wat knoppen is. :-)

Wouter

• zenith
  • Niet online
Gaming247 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 18:38:
Bij mijn Philips Stereo en Harddisk dvd recorder moeten beide apparaten in de standby stand staan, en dan moet je de stop toets indrukken (best lang). Om weer uit de demo mode te gaan moet je ook weer op de stop knop drukken (ook weer lang). Aangezien Philips <-> Aristona is, neem ik aan dat dat ook geldt voor jouw tv?
Deze ga ik even proberen! :)

• zenith
  • Niet online
niks erover in gebruiksaanwijzing?
aristona bellen?

Helemaal 0,0 in de handleiding; google weet weinig :)

• zenith
  • Niet online
zenith schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 18:42:
[...]
Deze ga ik even proberen! :)
Geen resultaat helaas...

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Typenummers van Aristona apparatuur heeft altijd veel weg gehad van de(zelfde) Philips waar ze op gebaseerd zijn. Iets in de geest van PW4832 werd dan bij Aristona 48PW23 of iets dergelijks.

Wat voor typenummers had Philips 10 jaar terug,

Als voorbeeld, mijn ca. 12jaar oude Philips Matchline met zoiets van een 61cm beeldbuis had typenummer 25PV7505. Zal wel iets van een 25 inch scherm zijn.
weet geeneens of die ouwe bak een demo mode heeft.

Bij Google zoeken op PV7505 geeft in ieder geval een berg hits naar Philips TV apparatuur.

[ Voor 10% gewijzigd door PokkeNoise op 18-05-2005 19:06 ]

? weet jij wat.

• zenith
  • Niet online
Dudes!! ik heb hem!! :)

Mocht je er ooit tegenaan lopen, het is een undocumented feature denk ik maar je kunt hem er als volgt uithalen en weer inzetten:

install voor 5seconden ingedrukt houden en dan op program -.

Bedankt allemaal voor het replieen; ik zat zelf te denken aan een kapotte eeprom ofzo.
En dan te bedenken dat ze hier 150 euri voor rekenen :( :(

Wouter

[ Voor 9% gewijzigd door zenith op 18-05-2005 19:11 ]

Pagina: 1