Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Gaatjes in een Frontpanel boren?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet neit hoe ik het uit moet leggen.
Ik heb in December een Eurocase gekregen van mn oom _/-\o_
Dan zeg maar je kijkt van voren tegen je kast en dan het onderste gedeelte.
Daar zitten allemaal putjes en ik zou er wel gaten van willen maken om mn neon erdoorheen te laten schijnen.

Het lijkt me een goed idee maar hoe moet ik dit aanpakken?

Ik maak zometeen wel een foto. Hier is er een van de fabrikant.

Afbeeldingslocatie: http://www.pc-it.ch/shop/images/eurocase_ML5410.jpg

Deze heeft al zeg maar gaatjes en is wit.

Mijn kast is eigenlijk helemaal zwart en zonder die gaatjes. (Gaatjes zijn duidelijk te zien)

PS: Ik ben hier nu voor het eerst. Ik hoop dat ik het goed doe)

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:13
Kolomboor en een boortje van de goede maat en dan rustig boren. Naderhand de bramen aan de achterkant verwijderen en klaar is Sjibble

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-11 14:55
Je zegt putjes, dus ik zou zeggen: Afplakken met tape, boormachine erop en gaan met die banaan! Als je oplet dat je een klein boortje pakt en netjes door de putjes boort is dat simpel te doen...

Je kan er ook een stukje geperforeerd metaal oid achter zetten :)

Verwijderd

Topicstarter
Over dat geperforeerd metaal weet ik niet echt.
Ik was eerst van plan er een neonlampje vban 10 cm in te doen maar een neonfan heeft hetzelfde effect + dat ie wat koelt ipv opwarmt :).

Nu heb ik mn Diskettedrive er ook uitgesodemieterd omdat ik em in 6 maanden maar 1-3 keer hb gebruikt. En ik heb wel plannen met dat slotje zoals daar ook gaten in te boren :P.

Ook dacht ik er een keer aan om in de bodem van de case ook gaten te maken en neon erop.
En daarna nog een Voorkant van een BMW.
Zou wel leuk staan die neon :p.

Maar dat was offtopic.

Nu kan ik niet kiezen.

Hoe zal ik et doen? DUs uitboren.

1 wel 1 niet 1 wel 1 niet of allemaal.

De eerste keuze? Of een andere optie?

(Sjibble is creatiefloos als ie flink nadenkt).

Ik heb ook nog van dat UV-Paint gehoord.

Dus ik zat te denken om 2 10 cm UV-Lampjes te nemen, de case volpainten met dat UV-Paint en et voila! Een stralende Blauwe kast!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Welke je uitboord hangt van jezelf af. Ik zou er zelf voor kiezen om ze niet allemaal uit te boren om kast "stevig" te houden. Maar natuurlijk wel een bepaald patroon volgen om de "look" goed te houden.

En probeer eerst één CCFL, missschien geeft dat al meer dan genoeg licht. (Ik hou niet van kermis kasten, maar smaken verschillen (gelukkig).)

[ Voor 18% gewijzigd door Kawaii op 18-05-2005 18:04 ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Errm, boren lijkt me geen probleem, en welke gaatjes je wel of niet uitboort is compleet aan jou. Jij moet er naar kijken, wij niet :)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.