Lightwave. F1 Challenge.

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Jeffrey1985
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-03 20:58
Hallo allemaal,

Ik heb Lightwave gekregen van een vriend van mij om de auto's in F1 Challenge te veranderen.
Alleen ik snap er totaal niets van hoe zn programma werkt.

Kan iemand mij misschien helpen hoe ik de auto's bv in het programma krijgt en ze kan veranderen.

Greetzzz Jeffrey ;)

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
moven naar webdesign & graphics!

een programma als lightwave is niet zo ff in 2 stappen uit te leggen, daar zijn hele boeken (lees bijbels) voor geschreven. maargoed, je kan al een heel eind komen met google en de zoekopdracht tutorials lightwave ;)

succes, ohja, welkom op GoT, groeten doen we hier ook niet 8)

[ Voor 11% gewijzigd door D4V3 op 18-05-2005 18:49 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Verwijderd

Ik heb geen idee waar het over gaat, maar de poster boven me lijkt W&G beter passen, prima. ;)

-->Webdesign & Graphics

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Er zit een helpfunctie in Lightwave, er zijn zat tutorials op internet te vinden over Lightwave en er zijn zat boeken in de bieb/boekhandel te vinden over Lightwave. Als je niet met een specifiek probleem komt kunnen wij je niet helpen.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:26

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Op deze manier schiet het topic niet op :) Ik mis al het vooronderzoek bij je; wat heb je zelf geprobeerd? Wat zegt de handleiding? Wat zeggen tutorials? Wat heb je tot nu toe gevonden? Zie [rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml] voor de eisen die gesteld worden aan een topic, wil het enigszins discussiewaardig zijn :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.