[Exchange 2003] Message Submitted to Advance Queuing

Pagina: 1
Acties:

• Dannies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06-2025

Dannies

Urashima Keitaro

Topicstarter
Goedemiddag beste GoTers. Ik zit met het volgende probleem en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb hier een server staan met Windows Server 2003 for Small Busineses. Hierop staat Exchange 2003 die voor me interne mail zorgt. Dat werkt perfect.

Ik wil dat er pop3 mail binnenkomt en naar de juiste postvakken gaat. Na dat ingestelt te hebben in de pop3verbindingsbeheer en de planning op een kwartier heb gezet ontvang ik nog geen mail. Ik heb daarna MessageTracking gebruikt om me bericht op te zoeken, en ik vond hem ook. Daarbij staat deze melding:
SMTP: Message Submitted to Advanced Queuing.
SMTP: Started Message Submission to Advanced Queue.
SMTP: Message Submitted to Categorizer.

En dat is het. Google kon me weinig helpen, kan namelijk niet precies mijn probleem vinden. Kan iemand me vertellen wat ik hiermee moet doen?

-- Microsoft Certified Professional --

Verwijderd

heb je diagnostics logging al omhoog gezet? http://support.microsoft.com/?id=885685 al bekeken?

• Dannies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06-2025

Dannies

Urashima Keitaro

Topicstarter
die heb ik hoger gezet. kreeg een bezorgingserror Event 1070. Opgezocht bij microsoft en daar stond het antwoord. Moest bij de default Policie van Exchange het SMTP adres erbij zetten, en toen werkte het. Bedankt!

-- Microsoft Certified Professional --

Verwijderd

Move PNS > SA