De volgende configuratie;
ABIT KT7 (geen raid) BIOS UL (alle nieuwere heb ik al geprobeerd)
Duron 700@950 op 1,85 volt
192mb@133 mhz no name
HD 20GB@7200 maxtor U66 (ide1 master)
HD 10GB@7200 maxtor U33 (ide2 master)
Realtek scsi-controller met daaraan:
Yamaha 6x4x16 cd brander
Plextor 40x cd speler
Hercules GeforceMX video
Zeer regelmatig op willekeurige momenten krijg ik een blue-screen dat windows niet meer naar C: kan schrijven.
Resetten maar, in de bios is de primary schijf daarna niet meer te herkennen (autodetect)
Knop aan/uit maar weer, daarna doet de schijf weer helemaal normaal totdat ik weer die melding krijg als hierboven.
Tis makkelijk te zeggen dat de HD kapot is maar kheb dat MB+CPU pas sinds hcc-dagen en HD had nooit problemen....
Wat zou dat nou kunnen zijn, driverproblemen???
WinME met via 4.128 had ik al geiinstalleerd daarna er maar weer 4.125 erop gezet.
Iemand enige raad??
thx.
ABIT KT7 (geen raid) BIOS UL (alle nieuwere heb ik al geprobeerd)
Duron 700@950 op 1,85 volt
192mb@133 mhz no name
HD 20GB@7200 maxtor U66 (ide1 master)
HD 10GB@7200 maxtor U33 (ide2 master)
Realtek scsi-controller met daaraan:
Yamaha 6x4x16 cd brander
Plextor 40x cd speler
Hercules GeforceMX video
Zeer regelmatig op willekeurige momenten krijg ik een blue-screen dat windows niet meer naar C: kan schrijven.
Resetten maar, in de bios is de primary schijf daarna niet meer te herkennen (autodetect)
Knop aan/uit maar weer, daarna doet de schijf weer helemaal normaal totdat ik weer die melding krijg als hierboven.
Tis makkelijk te zeggen dat de HD kapot is maar kheb dat MB+CPU pas sinds hcc-dagen en HD had nooit problemen....
Wat zou dat nou kunnen zijn, driverproblemen???
WinME met via 4.128 had ik al geiinstalleerd daarna er maar weer 4.125 erop gezet.
Iemand enige raad??
thx.
can you read my mind?