Gratis website

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

• ReX_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-01 14:48
ik ben al een tijdje opzoek naar een site waar ik gratis php site kon maken, en nu ik deze gevonden heb, heb ik al snel een tekort aan ruimte (15mb). ik heb er veel foto's en programmatjes op staan. weet iemand een site waar ik gratis 100 tot 1000 mb space kan krijgen?

alvast bedankt!!!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-02 19:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Bij Lycos.nl krijg je toch 50 MB? Dan neem je daar gewoon een paar accounts.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:47

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Waarom geen eigen webserver draaien. Onbeperkte mogelijkheden :)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Verwijderd

Let wel op dat bij de meeste aanbieders van gratis hosting geen 'programmatjes' en andere meuk gehost mag worden, en het alleen bedoeld is voor puur fotos voor je personal site oid.

Tevens als je mensen van je gratis host die 'programmatjes' laat downloaden krijg je te maken met hele lage downloadsnelheden vanaf je site (aangezien er bij een gratis host duizenden sites gehost worden) en dat vinden je bezoekers waarschijnlijk ook niet prettig.

Denk dat je beter opzoek kan gaan naar een betaalde webhostingen, en die zijn tegenwoordig ook niet al te duur meer.

Tevens probeer de volgende keer 'gratis hosting' in een zoekmachine zoals Google levert namelijk genoeg resultaten op!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 17:16 ]

• ReX_NL
zelf een server starten wil ik niet (moet me pc altijd aan staan) en bij lycos gaat de download snelheid niet echt snel (ik ben bezig met een casemod site, dus als mensen wat progjes/foto;s willen, moet het wel een beetje opschieten :P )

is er geen server speciaal om files mee te versprijden?

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

aan gratis zit vaak het nadeel dat het sloom is en vaak down. daarom kun je imho beter betaalde hosting nemen, dit is er al vanaf 1-2 euro in de maand met redelijk veel ruimte..

[Signature]

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

De eisen die je stelt zal je niet snel vinden bij gratis hosts. Maar een domein met hosting kan je de kop toch niet kosten?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-02 13:45
Wat kost nou tegenwoordig een fatsoenlijke hosting?
2 euro per maand ofzo.. dat kan zelfs een 12-jarige scholier nog wel opbrengen imo.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
CrashOne schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:16:
De eisen die je stelt zal je niet snel vinden bij gratis hosts.
^ Even een fix ^

🌞🍃

• ReX_NL
ja, maar het probleem is dat mijn vader de laatste tijd steeds moeilijker gaat doen over geld-overboekingen :P want ik heb de afgelopen maand al honderden euro's gekocht ;) dus daarom zocht ik in eerste instantie voor een gratis server, als dit niet mocht lukken dan moet ik op mijn knieen :P

• ReX_NL
aangezien ik nou tog ben gaan twijfelen, wil ik dan ook wel effe weten wat je dan voor +/- 2 euro hebt (het moet eigenlijk minimaal 100mb zijn). de rest maakt niet zoveel uit.

Verwijderd

ReX_NL schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:21:
ja, maar het probleem is dat mijn vader de laatste tijd steeds moeilijker gaat doen over geld-overboekingen :P want ik heb de afgelopen maand al honderden euro's gekocht ;) dus daarom zocht ik in eerste instantie voor een gratis server, als dit niet mocht lukken dan moet ik op mijn knieen :P
Voor niets gaat de zon op dus, tegenwoordig is niets meer echt gratis, of het is zoals al eerder genoemd sloom, onbetrouwbaar of vol van reclame.

Dus.. On your knees b.... :o

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ReX_NL schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:24:
aangezien ik nou tog ben gaan twijfelen, wil ik dan ook wel effe weten wat je dan voor +/- 2 euro hebt (het moet eigenlijk minimaal 100mb zijn). de rest maakt niet zoveel uit.
http://webhosters.nl/virtuelewebhosting.php

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:17
Dan neem je toch internetbankieren voor jezelf, en niet via je pa?

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
http://www.hostingdiscoun...ect_product&product_id=14

€1,- per maand 100MB schijfruimte. Voor €0,75 extra heb je 200MB schijfruimte. :)

Verwijderd

Ik heb een vraag die hierbij aansluit. Kan je ergens gratis goede DNS namen verkrijgen?

.tk vindt ik echt slecht, redelijk veel down, soms traag, en reclame en pop-ups op je site.

Ik had een gratis .info naam, maar dat was eenmalig dat gratis, en ik wil een andere naam.

• ReX_NL
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:36:
Ik heb een vraag die hierbij aansluit. Kan je ergens gratis goede DNS namen verkrijgen?

.tk vindt ik echt slecht, redelijk veel down, soms traag, en reclame en pop-ups op je site.

Ik had een gratis .info naam, maar dat was eenmalig dat gratis, en ik wil een andere naam.
dit weet ik dan weer :P kijk eens op www.nl.tt

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09-2025

blizt

Wannabe-geek

Zoiets als DynDNS?
En anders koop je toch 'n .nl voor die 10 euro p/j...

United we stand, and divided we fall

• Scout77
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2025
kijk anders hier eens ... welke php heeft weet ik dus niet moet je zelf ff de moeite doen.

http://www.freecenter.com/homepages.html

Lekker belangrijk

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:28

Sick Nick

Drop the top!

Beetje nadeel aan die hosts van een euro of wat is dat je een debiel lage dataverkeer hebt, wat moet je nou met 1 GB bv bij die van een euro als je 100MB vol heb staan met foto's en programma's? Dat is er dan in een paar dagen doorheen waarschijnlijk.

Beste is om het gratis te houden, dan toch gewoon zelf een servertje te draaien.

• MrAngry
  • Laatst online: 21:42
Hier 100 mb: http://www.100webspace.com/
Mijn ervaring is dat bestanden groter dan 500 kb mysterieus niet toegankelijk zijn. Maar je kan het in ieder geval even proberen, nooit spam van die lui gehad en ze zijn redelijk snel..

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• ReX_NL
nog 1 vraagje voor mij dan :P ik ga nu een website aanvragen, maar daar moet ik een domein invullen, maar als ik nou een domein over casemodden maak (bijv. www.casemodders.nl) kan ik dit dan ook nog ooit veranderen in bijv. www.ietsanders.nl ?? alvast bedankt

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:33
gratis domeinnamen gaat niet. .info kost denk ik 10 euro.. ik heb .com, staat stoer, en kost je 15 euro ;)

ik ben klaar voor 38,75 per jaar.. all in

zie ook hierrr

mn eigen topicje ;)

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:36:

kijk eens op www.dyns.be of www.dyns.cx of www.dyndns.org

er zijn er talloze ...

dyns.be ben ik zeer tevreden van ... je kan er ook nog subdomeinen bijgooien enzo, mailrecords aanmaken enzo... zeer uitgebreid maar wel gratis

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ReX_NL schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:40:
nog 1 vraagje voor mij dan :P ik ga nu een website aanvragen, maar daar moet ik een domein invullen, maar als ik nou een domein over casemodden maak (bijv. www.casemodders.nl) kan ik dit dan ook nog ooit veranderen in bijv. www.ietsanders.nl ?? alvast bedankt
nee dat kan niet (en als het wel kan, dan komt dat doordat je een nieuwe aanvraagt en de oude opzegt/laat verlopen)

Verwijderd

www.dyns.be --> Signup has been suspended due to abuse... sorry.

:(

• ReX_NL
stel, ik koop 1 domein, en noem deze casemodders.nl en daarna wil ik een nieuwe site, bijv. clan.nl (kan ik dan niet mijn oude domein naam wijzigen/verwijderen en dan een nieuwe aan maken?) of zou ik dan helemaal mijn abo op moetten zeggen en een nieuwe aanmaken?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.