Toon posts:

728_memconfig Downloaden

Pagina: 1
Acties:

• PHMarcus
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 15-07-2005
Hallo,

Ik krijg vaak als ik de Frontpage openen een popup met de vraag of ik 728_memconfig wil downloaden. Dit is pas sinds een week ongeveer en ik heb nergens om gevraagd. Waarom is dit?

Paul

• Robin
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Ik denk dat je eerder last hebt van spy- en/of adware. Lijkt mij erg stug dat er een pop-up draait op de frontpage, laat staan eentje die je iets laat downloaden. Als ik jou was dan zou ik eens je pc scannen: [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] :).

• pasta
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 15-09 01:11

pasta

Ondertitel

Wat voor popup gaat het om? Onder welke browser? Flash geïnstalleerd? :)

Signature

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16:19

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je hebt hier last van : http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=51591
Lijkt mij idd niet echt nieuw, wij draaien al maanden een complete shop in een {banner; http://shop.tweakers.net/ads/728_memconfig}, overal in te zetten op sites die met een leader board willen adverteren. Met als pluspunt dat de click trough wel zeer hoog is, dit in vergelijk met de metingen die gedaan zijn op Ilse met de chatbanner.
Dus ik denk niet dat het zomaar spyware is Robin :?

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

• Robin
  • Niet online
Hmm, een fout van mij.

Vreemd dat de memory configurator op die manier gepresenteerd wordt aan de bezoeker? In Internet Explorer ben ik zo een pop-up niet tegengekomen.

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16:19

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik ben hem ook nog niet tegen gekomen via Internet Explorer.
Ik heb hem volgens meerdere manieren te pakken willen krijgen maar was niet gelukt.

Iig. die quote is van jan bolder -> google -> kom ik uit op Hardware.nl
Hardware.nl is weer van Central Point Europe.

Maar dat heeft hier verder niets meer mee te maken i guess.

ik denk dat het helemaal niet zinvol was om het bovenstaande te posten 8)7 :P

[Voor 14% gewijzigd door Outerspace op 18-05-2005 19:03]

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

• moto-moi
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tis sowieso een quote uit 2002, dus echt recent kun je het ook niet noemen :P

Verder bieden wij geen downloads aan op onze frontpage, alleen via de meuktracker etc. wel. Dus de meest logische gedachte is dan ook dat je zelf iets fout hebt staan, bijvoorbeeld spyware of iets anders ranzigs.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Wouter Tinus
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
moto-moi schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:10:
Tis sowieso een quote uit 2002, dus echt recent kun je het ook niet noemen :P
Die banner komt nog vaak genoeg voorbij. De url is in al die tijd niet veranderd.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlueDays
  • Laatst online: 29-06-2013
Ik moet zeggen dat ik het nu dus al een paar keer tegengekomen ben in IE en volgens mij dus ook in Firefox (geen 100% zekerheid). Maar 't is wel vaag aangezien er geen extensie of wat dan ook bij staat en je dus niet op eerste gezicht weet waarmee je te doen hebt. En om dat soort dingen nou te gaan downloaden :/

Beetje vervelend, mischien dat er wat aan gedaan kan worden? Nooit op andere sites tegengekomen trouwens.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 19-10 10:35

Arno

PF5A

http://www.tweakers.net/ext/f/59175/full.jpg

Dit is in elk geval de melding die ik krijg, nadat IE6sp2 vroeg of Tweakers.net een file mocht downloaden naar mijn PC.

PS: ik heb gescand op spyware en ben clean 8)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 15:29

crisp

Devver

Pixelated

Het is gewoon een HTML bestand. Dat ding hoort derhalve in een iframe thuis. Ik denk echter dat hij verkeerd geinclude wordt.
Ik zal eens kijken als ik 'm tegenkom (net na 100x refreshen nog niet langsgekomen...). Als hij wel netjes in een iframe staat dan denk ik dat het (weer eens) aan IE ligt....

[Voor 42% gewijzigd door crisp op 23-05-2005 13:55]

Intentionally left blank

• Arno

Arno

PF5A

Ik kreeg um vandaag weer :o

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hij wordt inderdaad gewoon in een iframe geladen. Het is een HTML bestand, en krijgt ook netjes mimetype text/html. IE loopt de boel dus weer te frustreren met een vreemde bug...

Intentionally left blank

• FragNeck
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 03-05 12:42
crisp schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:15:
Hij wordt inderdaad gewoon in een iframe geladen. Het is een HTML bestand, en krijgt ook netjes mimetype text/html. IE loopt de boel dus weer te frustreren met een vreemde bug...
Ik heb hem net ook 2x gehad.

Bij het klikken op Vorige, na het lezen van een bericht op de FP, krijg ik een melding of ik het "bestand" wil openen, opslaan, of annuleren.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb eea aangepast aan deze banner wat hopelijk een oplossing biedt.
Ik heb het net nog even getest met IE, maar daar deed hij het zonder problemen, ook als ik vanuit een nieuwsitem op vorige klikte.

Intentionally left blank

• Arno

Arno

PF5A

Ik heb het thuis overigens niet. Mogelijk dat het aan de ISA Server ligt op het werk. Ik zal morgen op de zaak even voor je testen :)

Jeremy Clarkson

• FragNeck
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 03-05 12:42
crisp schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:18:
Ik heb eea aangepast aan deze banner wat hopelijk een oplossing biedt.
Ik heb het net nog even getest met IE, maar daar deed hij het zonder problemen, ook als ik vanuit een nieuwsitem op vorige klikte.
Ik heb het in ieder geval niet meer gehad.
Bedankt :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• PHMarcus
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 15-07-2005
Arno schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:26:
Ik heb het thuis overigens niet. Mogelijk dat het aan de ISA Server ligt op het werk. Ik zal morgen op de zaak even voor je testen :)
Ik heb het ook alleen op het werk (maar wel sinds kort). Wij gebruiken dan nog wel NT 4 en IE 5.50 moet ik zeggen. Ik weet niet of het daar mee te maken heeft, maar dat is ook niet helemaal nieuwe meer he?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Ben um gisteren op de zaak niet meer tegengekomen.

Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee