Toon posts:

[OpenOffice] Invoerveld eruit laten zien als machtiging? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je kent ze wel, je vult bij een machtiging je bank/gironummer in op zo'n speciaal veld.
Is het mogelijk deze met OpenOffice (en desnoods office 2003) gewoon te maken?

(indien het hier niet thuishoort, sue me)

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://wobbel.neteq.nl/include/uploads/f5b79_H_Bankgiro.jpg

spoiler:
Stom thumbnail zeikding, m'n afbeelding is maar 14 KB groot :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 16:29 ]

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:22

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Hoe bedoel je "te maken"? Dat je een machteging in je printer stopt en deze het laat invullen? Of eentje namaken. Dat laatste is niet echt de bedoeling.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:28:

spoiler:
Stom thumbnail zeikding, m'n afbeelding is maar 14 KB groot :P
Het gaat hier dan ook om de breedte van je plaatje...

Verder lijkt het mij niet de bedoeling dat mensen dit soort regels zomaar kunnen maken, maar erg moeilijk lijkt het me toch ook niet :? . Misschien kan je even vertellen waar je het voor wilt gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
LoeiOrdinair schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:29:
Hoe bedoel je "te maken"? Dat je een machteging in je printer stopt en deze het laat invullen? Of eentje namaken. Dat laatste is niet echt de bedoeling.
Ik wil zo'n zelfde veld in OpenOffice hebben aangezien ik een machtigingsformulier moet typen, en ik daar uiteraard ook een bankrek. veld wil hebben.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Met het speciale veld bedoel je dus de invoervelden met grijze driehoekjes? Kun je geen achtergrond aan een invoerveld hangen? :)

Giro/bankrekening velden > [OpenOffice] Invoerveld eruit laten zien als machtiging? *

[ Voor 29% gewijzigd door Spider.007 op 18-05-2005 18:59 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De cijfers hoeven op die kaarten niet precies in die vakjes te staan als ik het me goed kan herinneren :P Je zou wel de positie kunnen nemen om die cijfers op de plaatsen. Maar als je een lettertype neemt wat goed leesbaar is zou dat ook prima moeten werken :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1