Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] topicstart==lastposter afwijkende kleur?

Pagina: 1
Acties:

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-11 13:15
In verschillende overzichten (zoals zoeken naar posts van user X) krijg je netjes een lijstje met topics van de gebruiker, de topic titel heeft daarna een title tag waardoor je zonder naar het topic te gaan kunt zien wie de laatste post geplaats heeft.

Nu is het hele alt/title gebeuren in firefox on linux wat touchy (niet meer bewegen nadat je de link eenmaal aangeraakt heb, ander komt er geen title box).

Is het niet een idee om de naam van de topicstarter iets lichter te maken (grijs?) zodat het in een oogopslag te zien is of er al op topics van een bepaalde gebruiker gereageerd is?,

Dit is natuurlijk vooral gemakkelijk bij topics van je zelf, dan hoef je niet steeds te klikken op een topic om te zien wie er voor het laatst gepost heeft, en hoe je ook niet moeilijk te doen om een title popup te triggeren. (ook onthouden van het aantal posts is niet de taak van de user, maar van het databeest)

openkat.nl al gezien?

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:12
Misschien doe ik moeilijk of zit ik er helemaal naast, maar ik mijn overzichten heb ik een kolom "Replies" met het aantal replies, doh, als die op 0 staat is er dus nog niet in gereageerd.

• killercow
Sybr_E-N schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:27:
Misschien doe ik moeilijk of zit ik er helemaal naast, maar ik mijn overzichten heb ik een kolom "Replies" met het aantal replies, doh, als die op 0 staat is er dus nog niet in gereageerd.
En dat werkt natuurlijk alleen met topics die helemaal nieuw zijn.

openkat.nl al gezien?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ehm, ja ?
Wat bedoel jij dan precies ? Zien of er een nieuwe reactie is sinds je voor het laatst op GoT bent geweest ?
If so: dat zie je aan de hand van de rode mapjes (t.o.v. de gele mapjes).

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-11 08:45

dawuss

gadgeteer

Ik denk dat je wil zien of in een troubleshoot topic de topicstarter weer eens met nieuwe informatie is gekomen, over wat hij heeft geprobeerd, ontdekt etc.

Vaak is het wachten daarop bij nieuwe reacties om iemand te helpen :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• killercow
dawuss schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 18:05:
Ik denk dat je wil zien of in een troubleshoot topic de topicstarter weer eens met nieuwe informatie is gekomen, over wat hij heeft geprobeerd, ontdekt etc.

Vaak is het wachten daarop bij nieuwe reacties om iemand te helpen :)
ding ding ding ding ding ding, (lingo!)

yup, dat is misschien een betere uitleg van het "probleem".

openkat.nl al gezien?

Pagina: 1