Toon posts:

Nieuwe schijf als primary

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een nieuwe SATA schijf kopen om die samen met mijn oudere (en tragere IDE-schijf) te laten draaien.
Ik zou graag al mijn bestanden op de nieuwe SATA schijf zien staan (dus ook windows enz.)
Mijn vraag is: Hoe krijg ik al mijn bestanden op de nieuwe schijf en kan ik hem van die nieuwe schijf laten booten?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Onder je huidige Windows zal ongetwijfeld je driver voor je SATA geinstalleerd zijn. Kweenie welke groottes we het over hebben, maar probeer gewoon je oude IDE te Clonen (met Ghost ofzo) naar je SATA schijf, PC uitzetten, IDE even loskoppelen, BIOS aanpassen naar je SATA-boot en proberen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Zoek maar eens op: "Imagen". B)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 14:39 ]

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Partities naar S-ATA klonen, P-ATA druit, BIOS instellen op booten van S-ATA (zal 'SCSI' in BIOS zijn ofzo), P-ATA dr terug in, formatteren (evt. vanop PM-cd als Windows per se daarvan wil booten).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit lijkt me niks met spelletjes van doen te hebben :)
Spielerij - Problemen & Vragen gaat over problemen met spelletjes. Dit hoort in een forum over harde schijven of een forum over windows, aan jou de taak om uit te vinden waar het moet, en een topicstart te maken die voldoet aan de betreffende policy :)

Dit topic is gesloten.