Toon posts:

[Gezocht] WebCam Conferentie programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kan iemand mij helpen? Misschien is het erg voor de hand liggend maar ik ben op zoek naar een GOED webcam conferentie programma waarmee je dus met meerdere personen kunt cammen...

Het liefste willen we iets hebben waarmee je de video schermpjes ALWAYS ON TOP kunt zetten, maar dat is geen noodzaak...

Weet iemand iets? Alvast bedankt.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Welkom op GoT :Y)
Ik pas je topictitel een heel klein beetje aan zodat het wat duidelijker is wat de bedoeling is.

Ik heb 0 ervaring met teleconference webcam software maar nu ik toch reageer een vraag aan jou namens users die er wel ervaring mee hebben: welke heb je al bekeken cq. welke vindt je geen goede opties? Dan weten mensen waar ze aan moeten denken, en ook aan welk budget jij denkt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
nou netmeeting vind ik stom, en meer weet ik niet, ik ben niet zo ongelooflijk goed op internet enzo. msn is ook geen optie, kun je namelijk niet met meerdere mensen

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:10:
nou netmeeting vind ik stom, en meer weet ik niet, ik ben niet zo ongelooflijk goed op internet enzo. msn is ook geen optie, kun je namelijk niet met meerdere mensen
Stom? Waarom? is het niet toereikend genoeg... en google is je vriend :) Maa,r waarom voldoet NM niet?

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
MSN 7 werkt erg goed met de videoconference modus
En verder is er met google meer dan voldoende te vinden.