uitval met de xbox

Pagina: 1
Acties:

• benprint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-02 18:02
hoi,

Ik heb een probleem met de xbox ik weet niet of het in de juiste forum staat maar ik kon hem nergens anders onder verzinnen.Het volgende probleem doet zich voor als ik de schijf formateer en alles opnieuw instaleer doet alles het goed, maar als ik dan naar de optie play games from hd toe ga en ik kies een spel die ik erop gezet heb dan valt de xbox uit. het rode lampje blijft wel branden. Ook de temperatuur van de cpu lijkt mij niet te kloppen er staat 4 gr celcius beetje te koud doe ik wat fout of doet de xbox wat fout. Er staat slayer's 2.6 op maar dit werkt op een andere xbox wel goed misschien iemand een oplossing.

groeten bennie

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:37

Nik

De ene XBOX is de andere niet... Al eens gekeken of jouw versie / type ondersteund wordt? Kijk eens naar het serie nummer (voor zover dat uitmaakt).

@ hieronder, ach, dit topic vind ik nu niet zo heel erg. Er wordt niet aangegeven hoe het moet, het is geen tutorial, het enige wat wij kunnen doen is suggesties geven om het op te lossen. Echte helpen kunnen we hem niet, we hebben geen glazen bollen, dus... tja, ik zie het probleem niet echt?

[ Voor 52% gewijzigd door Nik op 18-05-2005 13:22 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik kan me vergissen, maar volgens mij was GoT er niet voor mensen die een X-doos gehackt hadden en als gevolg daarvan problemen ondervonden. Iets met copyright enzo :?

En groeten hoeft niet, dat doen we toch al continue :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Orion666
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-02 13:26
Idd illegaal.
Maar klinkt als verkeerde bios versie...