Toon posts:

counterstrike:hoe en wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey! als een deltaforce :9 fan, ben ik gek op schietspellen, alleen heb ik een pesthekel aan aliensknallen en belachelijke wapens. Wat is counterstrike precies? is het realistisch? en het is een mod begrijp ik maar van welk spel?

Verwijderd

Counterstrike is een mod voor Halflife.
Het draait dus in de halflife engine maar het ziet er naar mijn idee een stuk mooier uit. Gameplay op internet is echt geweldig. Niet van dat quake gedoe. Schiet knal bang dood. Je moet het echt es proberen zou ik zeggen

Verwijderd

Het is zeer realistisch. Er zijn twee teams: terroristen en counter-terroristen. Je gaat langzamer lopen als je een zwaarder wapen draagt. Met 1 schot kun je dode/gedood worden, ligt eraan waar je de tegenstander raakt. En de plaatsing van geluiden (beweging van tegenstanders enzo) is accuraat en wordt gebruikt als hulpmiddel om tegenstanders te localiseren.
Meer weet ik d'r ook niet van.
Het is echt een gaaf, realistisch spel. :)

Verwijderd

Topicstarter
:9~ kewl... dan ga ik eerst maar eens halflife dldn...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 11 januari 2001 11:20 schreef onehelluvanoize het volgende:
:9~ kewl... dan ga ik eerst maar eens halflife dldn...
Dat kan... moet je wel een key vinden die WERKT ;).. En dat is errug lastig.

Om te kunnen cs'en heb je dus nodig

-Halflife
-Halflife patch
-CS 1.0
-Werkende key :)

Verwijderd

Topicstarter
okay dus ik moet hem dus kopen? hoe duur is dat kreng? ( ach met casema duurt dldn 2 weken dus........)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb hem voor 40 piek bij www.cd-express.nl gehaald maar ik weet neit of ze hem daar nog hebben.

Verwijderd

[invisibleToAdminMode]
Kopietje kopuh ?
ICQ 64807948
Zet ik alle patches erbij op :)
[/invisibleToAdminMode]
In totaal dus 2 CD's 8-)

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Als je effe wacht dan kan je de retail versie van counter-strike 1.1 kopen.

Als je meer van Counter-strike wil weten moet je hier heen gaan:
www.counter-strike.net

Thy will see the light...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Het spel is gewoon :9~, echt waar, trust me. Ik haat pointless fragging zoals in UT, Q3, etc. etc.
Het is tactisch, en zeer realistisch, en het is AB-SO-LUUT de moeite waard om te kopen. (Als ik niet iemand had gehad van wie ik het kon kopieren, had ik het gedaan, en dat wil echt wat zeggen, ik koop normaal geen flikker.)

About that cdkey: ik heb eens gehoord dat je met 1 CDkey met 5 mensen tegelijk online kunt zijn :?

Maar de truuk is dus om OF een unieke CDkey te vinden, (kopen dus...) of HL ergens downloaden met de CS mod erbij en de nieuwste HL patch, en (zoals ik heb gedaan) de CDkey rippen van iemand die toch nooit meer HL of CS speelt, laat staan online :P:P:P

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Ik heb sinds Beta3 ofzo CS gespeeld en ik heb een hele tijd mijn key met een huisgenoot gedeeld. Dat werkte perfect, maar op een gegeven moment konden we niet tegelijk meer inloggen. Er moest zeker een half uur tijdsverschil zitten tussen het inloggen, niet erg handig dus.

Koop het spel gewoon, het is het ECHT wel waard hoor (wordt op dit moment het meest gespeeld op internet).

• WoyBoy
  • Laatst online: 26-12-2025
Je hebt een Casema verbinding!? :'( Sneu hoor, wij ook hierzo in Delft.
Dan kun je ook bots zelf toevoegen in het spel, de beste is naar mijn inzicht de PODBot :) of NNBot. Is wel wat gekloot en de bots zijn soms ook kneuterig, maar ja, je kunt dan wel CS-en. (wij doen het in een LAN tegen bots)

--
Voor alle duidelijkheid: standaard kun je dus niks met CS zonder SNEL internet of LAN met genoeg menselijke tegenstanders, er zitten standaard GEEN COMPUTERSPELERS in. :(

• 7th

7th

Je kan wel CS doen met casema.
Ik doe het elke dag.
De netwerk code is erg goed daarom.

Nog een goede alternatief als je Unreal Tournament bezit en je wilt een tactische mod:
http://www.tactical-ops.net/
Speelt iets trager dan CS(Dus meer echt?)
Zeker wel 10x mooier dan Counter-strike.

• 7th

7th

POD bot is de beste ai voor Counter-strike.
Het is ook geen gekut hoor,gewoon + drukken dan krijg je een mooie menu.

POD bot home page:
http://www.nuclearbox.com/podbot/

• WoyBoy
Ik weet niet waar jij woont :), maar bij ons in Delft ping tussen 200 en 3000 ms :( (niet overdreven), maar gemiddeld 6 a 700 en bovendien erg veranderlijk.
Vandaar die bots.

• WoyBoy
Het gekut zit 'm in het installeren, waypoints, je congfig tunen, enz. Maar dat moet geen probleem zijn voor een echte Tweaker inderdaad!
En ze kloten soms maar wat aan lijkt wel, met de bom rondlopen en voorbij bomb-site blijven lopen bijvoorbeeld, echt heel dom ziet dat eruit.

• WoyBoy
Maar wat ga je nou doen, onehelluvanoize?

En is je verbinding traag of niet?

Verwijderd

Het enige nadeel aan CS is het aantal bugs.
En CS is TE makkelijk op internet...
Pagina: 1