12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Je hebt GoT niet goed doorgenomen 
Hoe maak ik de inloglijst van MSN/Windows Messenger leeg?
Staat in de SA faq, omdat MSN onder de noemer Software valt
Hoe maak ik de inloglijst van MSN/Windows Messenger leeg?
Staat in de SA faq, omdat MSN onder de noemer Software valt
[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 18-05-2005 12:34 ]
Wauw, een sig!
Dat heb k dus ook al geprobeerd... 
Ik heb net bij die netwerkwachtwoorden gekeken, daar staan die adressen tussen maar als k op verwijder klik gebeurt er niks... En als k op eigenschappen klik gaat ie verbinding maken met de pasport site
Het werkt dus gewoon niet
Ik heb net bij die netwerkwachtwoorden gekeken, daar staan die adressen tussen maar als k op verwijder klik gebeurt er niks... En als k op eigenschappen klik gaat ie verbinding maken met de pasport site
K ortom heb alles van de FAQ geprobeerd, helaas niet succesvol.
Raar dat als k dat lijstje van die netwerkwachtwoorden te zien krijg, ik al die adressen zie staan, maar als ik op verwijder klik er niks gebeurt..
Raar dat als k dat lijstje van die netwerkwachtwoorden te zien krijg, ik al die adressen zie staan, maar als ik op verwijder klik er niks gebeurt..
offtopic:
Geef voortaan dus even meteen aan dat je de zaken in de FAQ al had geprobeerd en geef aan wat en hoe het niet werkt. Scheelt weer gokken en dubbele tips geven. En als je al weet dat het in SA beter past, open het topic dan ook daar
Ik verplaats het even die kant op en maak de topictitel af.
Trouwens werkt dat MSNMsgr smiley echt niet op GoT. Gebruik trouwens ajb de edit knop als je iets wilt toevoegen aan je eerdere bericht, binnen 24 uur je topic zo "omhoogschoppen" is niet netjes tov. de rest van de mensen.
Geef voortaan dus even meteen aan dat je de zaken in de FAQ al had geprobeerd en geef aan wat en hoe het niet werkt. Scheelt weer gokken en dubbele tips geven. En als je al weet dat het in SA beter past, open het topic dan ook daar
Trouwens werkt dat MSNMsgr smiley echt niet op GoT. Gebruik trouwens ajb de edit knop als je iets wilt toevoegen aan je eerdere bericht, binnen 24 uur je topic zo "omhoogschoppen" is niet netjes tov. de rest van de mensen.
Maar naast de zaken in de FAQ weet ik zo uit mn hoofd niets anders. Zoek even uit waarom klikken niets doet: heb je de juiste rechten, wat zegt het event log, etc?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Log in als administrator in veilige modus.(start->uitvoeren->msconfig en dan enter->boot.ini en dan safeboot aanvinken en terugopstarten..vergeet dit niet uit te vinken na afloop)
Verwijder nu de map credentials in Local Settings\Application Data\Microsoft.
(vergeet safeboot niet terug uit te vinken)
Opnieuw opstarten
Verwijderd
Dit werkt niet door een bugje in de Nederlandse versie van Windows XP. In bijvoorbeeld de Engelse versie (die ik heb) werkt het wel gewoon.Burning_Tyre schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:37:
Dat heb k dus ook al geprobeerd...
Methode met het verwijderen van de credentials mappen zou moeten werken.
Verwijder de volgende twee Credentials mappen:
- C:\Documents and Settings\<windows gebruikersnaam>\Application Data\Microsoft\Credentials
- C:\Documents and Settings\<windows gebruikersnaam>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Credentials
Start vervolgens je computer opnieuw op en je zult zien dat ze weg zijn!
Pagina: 1