Ik heb een Philips lx 3000d. Die is heel lang goed bevallen maar leest ondertussen bijna geen dvds meer en schoonmaak discjes helpen ook niet.
Nu ben ik opzoek gegaan naar een vervanger.
Omdat ik niet zo lekker in de dvd spelers zit ben ik naar de mediamarkt en kijkshop gegaan. Maar die zeiden mij allebij dat het niet mogelijk was een vervanger te kopen zonder nieuwe speakers erbij.
Nu vraag ik me af of dit waar is en zo niet of jullie mij er een kunnen adviseren of helpen met een oplossing want de rest (versterker, tuner, muziek cds, speakers) doen het allemaal prima.
De philips lx 3000d heeft aan de achterkunt de volgende uit/in-gangen:
RGB Scart (out)
5 van die rood/zwarte plugjes waar gestripte audio kabeltjes in gaan voor FR FL RR RL en Centre
1 tulp voor de subwoofer
1 tulp voor centre
2 L en R audio in
1 L en R audio out
2 digitale uitgangen 1 coaxiaal en 1 optisch
en een video tulp en S-video (out)
Nu ben ik opzoek gegaan naar een vervanger.
Omdat ik niet zo lekker in de dvd spelers zit ben ik naar de mediamarkt en kijkshop gegaan. Maar die zeiden mij allebij dat het niet mogelijk was een vervanger te kopen zonder nieuwe speakers erbij.
Nu vraag ik me af of dit waar is en zo niet of jullie mij er een kunnen adviseren of helpen met een oplossing want de rest (versterker, tuner, muziek cds, speakers) doen het allemaal prima.
De philips lx 3000d heeft aan de achterkunt de volgende uit/in-gangen:
RGB Scart (out)
5 van die rood/zwarte plugjes waar gestripte audio kabeltjes in gaan voor FR FL RR RL en Centre
1 tulp voor de subwoofer
1 tulp voor centre
2 L en R audio in
1 L en R audio out
2 digitale uitgangen 1 coaxiaal en 1 optisch
en een video tulp en S-video (out)