Zodra ik in het "Save as" dialoogvenster kom van Word of Excel (en alle andere office programma's), dan reageert dat dialoogvenster niet meer voor ongeveer een minut. Als het venster weer reageert, dan loopt het weer vast, zodra ik een mapje probeer te openen om in te saven (of als ik een map omhoog ga).
Dit probleem heb ik sinds ik SP2 heb geinstalleerd op mijn Windows XP home PC.
De systeemspecs heb je verder niet nodig want het werkte allemaal nog goed op Windows XP zonder servicepack.
Offtopic: Ik begin het echt zat te worden. Zeker 25% van alle tijd achter de PC (Thuis, op het werk of bij iemand anders) ben je altijd bezig met troubleshooten.
In de Microsoft KB staat geen relevant artikel. Googlen en nieuwsgroepen heb ik na een uur spitten opgegeven. Ik hoop het antwoord hier te vinden in de altijd oneindig aanwezige expertise.
Dit probleem heb ik sinds ik SP2 heb geinstalleerd op mijn Windows XP home PC.
De systeemspecs heb je verder niet nodig want het werkte allemaal nog goed op Windows XP zonder servicepack.
Offtopic: Ik begin het echt zat te worden. Zeker 25% van alle tijd achter de PC (Thuis, op het werk of bij iemand anders) ben je altijd bezig met troubleshooten.
In de Microsoft KB staat geen relevant artikel. Googlen en nieuwsgroepen heb ik na een uur spitten opgegeven. Ik hoop het antwoord hier te vinden in de altijd oneindig aanwezige expertise.