[Ghost] Image op DVD speler via USB werkt niet *

Pagina: 1
Acties:

• KI2000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb het volgende probleem met een Norton Ghost image:
De image is aangemaakt op een DVD, maar in de computer waar de image moet op geplaatst worden, zit geen dvd speler.
Dus had ik gedacht dit met een externe dvd speler te regelen. Nu kan ik in het bios wel instellen "boot from USB device", maar toch start de computer niet op vanop de dvd, ook al is die bootable.
Vervolgens heb ik geprobeerd met opstartdiskettes met cd-rom ondersteuning aan te maken via het norton programma. De computer start wel degelijk op en geeft zelfs het DVD station aan in ghost, maar wanneer ik daar de image selecteer, zegt Norton: "file has not been created by Norton Ghost".

Volgens Norton ligt dit aan het verkeerd toekennen van de drive letter. Ik kan dat echter nergens aanpassen in Norton zelf.

Ik heb ook al geprobeerd om een custom opstartdisk aan te maken met andere drivers, maar dat lukt ook niet ... Mss iemand die kan helpen?

De Image op de hd zetten is geen optie aangezien ik maar 1 HD heb in deze computer.

One Man Can Make A Difference.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan; probleem zegt niet zoveel :)

Norton Ghost probleem > [Ghost] Image op DVD speler via USB werkt niet *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate