[filmen] Beeld op meerdere (mobiele) schermen

Pagina: 1
Acties:

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:59
Binnenkort is er een beurs waarop mensen op een stand gefilmd moeten worden. Het beeld van de camera moet direct op een TFT of tv te zien zijn maar ook via een beemer op de stand te zien zijn.
Tevens wil men dat het beeld van de camera op een mobiel scherm (laptop?) te zien is. Men wil rondlopen met dit scherm.

Is het mogelijk om :
te filmen met een camera, de beelde via een pc op een beemer, TFT en op een 'mobiel' scherm te krijgen? En zo ja, op welke mannier!

Zelf denk ik dat de camera op een pc aangesloten moet worden en het beeld op de laptop via een draadloos netwerk verstuurd moet gaan worden, maar heb eigenlijk geen idee of dit haalbaar is. WIj hebben zelf nog helmaal niets qua spullen en dit zou gehuurd/uitbesteed moeten gaan worden.

• Valkje
Subtiel schopje!

• raoulduke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Kijk eens of je met VideoLAN iets kan doen, hiermee kan je multicasten, dat is misschien interessant? Je hebt wel forse bandbreedte nodig, ik denk wel meer dan 10mbit maar dat is op te lossen door 802.11G te nemen.

www.videolan.org

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

Verwijderd

Je kan natuurlijk ook op 2,4GHz werken met die analoge zendertjes,.

Afbeeldingslocatie: http://www.thuisbioscoop.nl/uploadedfiles/producten/marmi70.gif

ik denk alleen niet dat dit nog wel goed werkt als je ermee gaat rondlopen |:( en op een beurs heb je nogal wat storingen van andere dingen zoals draadloze microfoonsetjes, en nog meer van die gein

denk dat je meer iets heb aan het systeem van raoulduke

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 10:15 ]

• Valkje
Het programma Videolan ziet er goed uit! Ga dat voorlopig testen hierzo. Bedankt voor zover!