Toon posts:

ACER Aspire 1501LMi

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ey ik heb een Aspire 1501LMi laptop met een AMD64 3000+ en een ATI RADEON MOBILITY M10, en steeds als ik ga gamen, valt hij na een minuut of 10 kompleet uit. Soms ook in windows (in windows duurd het vaak langer, soms kan ik hem 2 dagen aanhouden, maar soms valt hij ook al in windows na een uur uit. )

Heeft iemand enig idee? Heb ik misschien verkeerde drivers geinstalleerd? Ligt dit aan de proccesor? of aan de video kaart?

THnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:17

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Dit kan aan vanalles liggen. Begin zelf eens met een aantal basic handelingen zoals het testen van je geheugen het installeren van nieuwe drivers en het na kijken van je temps en je accu bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:26:
Ey ik heb een Aspire 1501LMi laptop met een AMD64 3000+ en een ATI RADEON MOBILITY M10, en steeds als ik ga gamen, valt hij na een minuut of 10 kompleet uit. Soms ook in windows (in windows duurd het vaak langer, soms kan ik hem 2 dagen aanhouden, maar soms valt hij ook al in windows na een uur uit. )

Heeft iemand enig idee? Heb ik misschien verkeerde drivers geinstalleerd? Ligt dit aan de proccesor? of aan de video kaart?

THnx alvast
uitvallen van een systeem heeft vaak niet met drivers te maken, je videokaart zal het ook niet zijn, je voeding of batterij kan niet goed zijn, je geheugen of hd kan niet goed zijn, dit zijn dingetjes die je makkelijk zelf kan testen.

hoe? check de procesors/mobo/geheugen faq eens.