Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[kast] past fancontroller nog?

Pagina: 1
Acties:

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Hallo,

Ik wil graag de Thermaltake Soprano (VB1000BWS met window) aanschaffen. Ik vindt het design erg mooi, maar twijfel of mijn fancontroller erin past. Ik heb een fancontroller van Coolermaster (aerogate) en wil die eigenlijk niet wegdoen.

De kast hierboven sluit heel mooi af en heeft zon golvend design, en je zou haast zeggen, het moet passen, want aan de rechterkant, loop ie iets op (daar zit mijn knop ook van mijn controller) de knop van de fc steekt ongeveer 1,2cm uit. Ik kan het niet op de pagina van de site zelf vinden

Site: http://www.thermaltake.com/xaserCase/soprano/bws/bws.htm

Weet iemand of het gaat passen? O-)

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik denk dat het wel gaat passen. Ik ben zelf nog geen kast met deurtje tegengekomen die zo krap zijn dat zoiets niet zou passen.

En als je kijkt naar dit plaatje dan lijkt het me de ruimte tussen kast/deur meer als voldoende. Maar helemaal zeker is het niet, omdat de deur niet overal even ver van de kast af zit.

Op de site kon ik niet zo snel exacte specificaties vinden. Misschien kan je de fabrikant een mailtje sturen, ik neem aan dat zij hierover uitsluitsel kunnen geven.

[ Voor 30% gewijzigd door Kawaii op 18-05-2005 10:29 ]

• semicon
Daar had ik heel niet aan gedacht, mailje wordt voorbereid :)

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:47
Als het niet past zou je fancontroller een beetje naar achteren kunnen monteren of aanpassen met andere knoppen.

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• semicon
iets naar achter wordt denk ik moeilijk, als het de zlefde aansluiting is als mijn huidige thermaltake xaser II, en het lijkt er wel op, dan wordt dat heel lastig :P

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

semicon schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:15:
iets naar achter wordt denk ik moeilijk, als het de zlefde aansluiting is als mijn huidige thermaltake xaser II, en het lijkt er wel op, dan wordt dat heel lastig :P
waarom ? ivm die driverails ?

pak je boor en boor wat gaatjes erbij.. t is hier ten slotte CME >:)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:29
want ik heb de thermaltake tsunami en aangezien deze twee nogal erg veel op elkaar lijken denk ik dat de aerogate 2 (ik neem aan dat je deze hebt) niet gaat passen. Ik heb zelf namelijk op het dunste punt maar 2 mm tussen het deurtje en mijn controller zitten.

• semicon
en dat was precies mijn vermoeden, ik moest wel allamaal rare gegevens invullen op hun site, hoop dat ik op tijd (voor de vakantie nog) antwoord krijg :+ iig bedankt zover, misschien was er een plek dat jullie wisten het te vinden, eigenlijk moet er gewoon iemand zijn die de kast heeft, anders kom je er niet achter :P
Pagina: 1