Toon posts:

[PhotoshopCS] Hangt bij opstarten? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb photshop CS geinstalleerd maar na 1 keer rebooten komt photoshop niet meer op gang.
hij laadt van alles en dan blijft ie hangen.

Imageready doet het wel.

Iemand tips waar ik naar moet kijken.

Her installeren lost het probleem niet op.

Verwijderd

Topicstarter
bookmarked
Modbreak:Je bookmarked je eigen topics? Laat dit soort schoppen in het vervolg achterwegen

[ Voor 83% gewijzigd door Spider.007 op 18-05-2005 10:01 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je al eens met Adobe gebeld? Verder pas ik je topictitel even aan; deze klopt niet echt namelijk. Wat heb je zelf al geprobeerd? Krijg je geen foutmeldingen?

Photshop start niet op > [PhotoshopCS] Hangt bij opstarten? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Opnieuw installeren
Vanuit imageready -> photoshop
geen foutmeldingen gewoon witte vlakken

Nix werkt.

Niet gebeld met adobe (heb de code niet meer zeg maar even)

sorry voor het schopje

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 11:17 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:15:
[...]

Niet gebeld met adobe (heb de code niet meer zeg maar even)

[...]
Als het een illegale versie is gaan we je sowieso niet verderhelpen :) Teveel problemen worden namelijk veroorzaakt door rotte cracks ed :)

Maakt het programma zelf geen logfiles aan met informatie?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Dit is een bekend probleem, ik heb het zelf ook gehad. Het heeft te maken met een corrupt personal preferences bestand. Je moet dit bestand verwijderen en dan maakt Photoshop CS het de eerstvolgende keer weer aan. Ik kan zo even niet vinden waar de locatie van dat bestand stond, maar dan heb je in ieder geval de richting om te zoeken. Het was dacht ik in document & settings onder c:\ en dan de photoshop cs folder, en daarin een bestand.

Volgens mij bleef hij bij mij hangen op het stukje "loading plugins" ofzo :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 19:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
dank je dat was het.
Pagina: 1