Onterechte moderatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erkje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06-2024
Geachte tweakers,

Nu heb ik gister een reactie geplaatst die naar beneden gemodereerd is. Deels wel terecht, had ik enerzijds ook wel verwacht, maar zover dat ik op -1 terecht kom vind ik toch ietsje te ver... :'( Er is twee keer -1 gemodereerd (first post & overbodig). Een nulletje vind ik mooier staan en is minder slecht voor mijn score. ;)

Het gaat om reactie http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1304953

taste and see that the Lord is good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Ik vind hem goed staan zo kwa punten...

Sorry dat ik het zeg, maar je voegt werkelijk niets toe aan de discussie, en je reactie is zo kort... Als je nou wat meer gezegd had, had je nog op "grappig" uit kunnen komen, of een 0. Deze -1 staat eigenlijk wel goed. Draag bij of blijf weg ;)

no flame intented eej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erkje
als ik nou in het geheel geen zinnige reacties gaf vind ik je reactie terecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Mja, daar heb je wel gelijk in. Maargoed, het moderatie systeem heeft juist als doel de nutteloze posts eruit te plukken, en de poster te straffen (mag ik het zo zeggen?).

Door de vingers kijken doen users hier niet, ze beoordelen gewoon eerlijk, ongeacht je post history lijkt me. Ik ga ook niet kijken of jij je al 5 jaar aan de regeltjes houdt. Ik snap je frustratie, maar ach, het is รฉรฉn keer, en misschien een goede leer voor de toekomst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:07

botoo

๐Ÿ’€ too old to die young

erkje schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:00:
als ik nou in het geheel geen zinnige reacties gaf vind ik je reactie terecht
Een begrijpelijke reactie, maar posts worden op hun eigen merites gewaardeerd en ik vraag me af hoe hoog je zelf die post zou waarderen als je er objectief naar kijkt?

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erkje
Ik zou em zelf 0 waarderen. 1x overbodig of first post. Ik kan niet ontkennen dat het niet bijdraagt aan de discussie. Maar imho is de waarde -1 voor flames e.d. En stel dat er twee mensen tegelijk op de beoordeel knop drukken (of binnen dezelfde tijd beoordelen) dan is dat 2x -1.

Je kunt ook nog wel een boom op zetten over grappige reacties (want zo was deze bedoeld). Waarom mag de ene +2 worden met grappig en wordt de andere -1 gewaardeerd, en wanneer zijn grappige reacties terecht? Dragen ze รผberhaupt bij aan de discussie (meestal niet toch?).
Hoe eerlijk is dan het moderatiesysteem? +2 kan nog veranderd worden als het toch niet zo grappig blijkt. -1 is praktisch onmogelijk om alsnog beter te waarderen omdat niemand die reactie meer ziet.

Verder ben ik niet gefrustreerd hoor ;) No hard feelings. Ik vond -1 alleen een beetje laag en daar probeerde ik hier verandering in aan te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:07

botoo

๐Ÿ’€ too old to die young

* botoo is van mening dat een non-offensief grapje, zelfs als 'ie mislukt :+, niet op -1 moet staan :).

Regulier puntje bijgedaan en ik ben niet de enige geweest dus je reactie staat op je 'mooiere nulletje' ;).

(Overigens is een echte first-post (maar dat is dit niet wmb) wel degelijk een -1 waard :o.)

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Pagina: 1