Toon posts:

[E-tech V1] Router ziet modem niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vrijdag heb ik een raar probleem
ik had mijn pc naar beneden gesleept om beneden te muziek te luisteren
ook internet hebben we toen aangesloten

volgens een vriend van mij deed het internet heel ff en viel toen uit. een andere vriend had op dat moment een @home storing.

Sindsdien doet mijn router het helemaal niet meer. Hij kan geen contact leggen met de modem. Als ik de modem reset brandt het lichtje link 1 sec. en gaat dan weer uit.

Ik heb me helemaal rot gezocht op de search, maar niets heeft tot nu toe geholpen.

Ik heb de firmware al geflashed, factory defaults gezet alles geprobeerd wat ik weet maar het wil niet werken. Wel kan ik vanaf mijn computer in de router komen. En alles werkt gewoon, maar hij heeft dus geen activiteit Nu heb ik mijn pc aan de modem aangesloten en alles werkt naar behoren.

Zou de WAN poort op de router defect kunnen zijn of kan er wat anders aan de hand zijn?

Iemand een idee?

Oja ik gebruik gewoon de standaard straight kabels.

Bvd,

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-05 16:39
Welke router?

Welk modem?

Andere kabel tussen modem en router geprobeerd? (Mag ook straight zijn, of cross, zolang er maar een andere kabel tussen de router en het modem zit)

Verwijderd

Topicstarter
tha_bulldog schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 08:16:
Welke router?

Welk modem?

Andere kabel tussen modem en router geprobeerd? (Mag ook straight zijn, of cross, zolang er maar een andere kabel tussen de router en het modem zit)
Het is een E-Tech V1 router. Ik heb 3 straight kabels geprobeerd, allemaal werken ze niet. Ook heb ik geprobeerd de pc in de WAN te stoppen, maar ook hier gaan geen lichtjes branden.

Het lijkt wel alsof de poort helemaal kapot is. Maar dat vind ik wel raar omdat de andere poorten gewoon zonder problemen lijken te werken. Het kan toch bijna niet dat een onderdeel defect is en dat de rest gewoon door blijft werken?