Lichtblauw scherm bij opstarten Counter-Strike: Steam

Pagina: 1
Acties:

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:41

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Ik heb Half-Life maar weer eens uit de doos gepakt om Counter-Strike te spelen. Nu heb ik HL geinstalleerd, nieuwste patch erover en toen steaminstall_cs.exe eroverheen.

Als ik dan CS wou opstarten kreeg ik een licht blauw scherm. als ik met mn muis beweeg hoor ik wel dat ik over de menuitems ga. Kon het niet oplossen, dus alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd. nu niet met steaminstall_cs.exe maar met steaminstall_full.exe. Maar nog steeds het zelfde probleem.

Toen dacht ik, als ik via een externe browser (All Seeing Eye) naar een directe server connect, misschien is het dan verholpen. Maar nog steeds het zelfde probleem. Wie helpt me?

Aanvulling:

Tbird 1400 MHz
1024 MB
GF4 mx440 (Driver 71.89)

WinXP sp2

Half-Life 1.1.1.0
Steam (Autoupdate, geen idee welke versie want ik zie alleen blauw)

[ Voor 12% gewijzigd door Erazzzer op 18-05-2005 11:44 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Ik mis hier je system specs, je drivers, je Windows versie, en de exacte versie van de door jou geïnstalleerde software. Vul je startpost dus even aan :)

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Ik heb nu trouwens heel even de achtergrond gezien als ik connect via All Seeing Eye, maar hij loopt dan vast..

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Wat mij opviel, als ik HL start en voor Costum game kies, dan staat daar geen CS bij. Is dat normaal? Ik heb nooit eerder steam gespeeld, was gestopt bij 1.5, daar stond CS wel nog gewoon tussen Costum games..

Verwijderd

Klinkt een beetje als het probleem wat mensen gehad hebben bij FarCry met video drivers. Die kregen ook bij bepaalde drivers een lichtblauw beeld / lichtblauwe rand om alles in beeld.

Probeer eens oudere drivers te vinden van je kaart, en probeer het daar eens mee, misschien dat je het dan kwijt ben?

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Ik heb al 2 verschillende drivers gebruikt, ik wil nog wel andere proberen, maar ik ben bang van niet

Andere drivers hielpen dus niet..

[ Voor 16% gewijzigd door Erazzzer op 19-05-2005 21:43 ]

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Ik en bang dat CS weer de oude doos in moet?
Pagina: 1