Ik heb Half-Life maar weer eens uit de doos gepakt om Counter-Strike te spelen. Nu heb ik HL geinstalleerd, nieuwste patch erover en toen steaminstall_cs.exe eroverheen.
Als ik dan CS wou opstarten kreeg ik een licht blauw scherm. als ik met mn muis beweeg hoor ik wel dat ik over de menuitems ga. Kon het niet oplossen, dus alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd. nu niet met steaminstall_cs.exe maar met steaminstall_full.exe. Maar nog steeds het zelfde probleem.
Toen dacht ik, als ik via een externe browser (All Seeing Eye) naar een directe server connect, misschien is het dan verholpen. Maar nog steeds het zelfde probleem. Wie helpt me?
Aanvulling:
Tbird 1400 MHz
1024 MB
GF4 mx440 (Driver 71.89)
WinXP sp2
Half-Life 1.1.1.0
Steam (Autoupdate, geen idee welke versie want ik zie alleen blauw)
Als ik dan CS wou opstarten kreeg ik een licht blauw scherm. als ik met mn muis beweeg hoor ik wel dat ik over de menuitems ga. Kon het niet oplossen, dus alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd. nu niet met steaminstall_cs.exe maar met steaminstall_full.exe. Maar nog steeds het zelfde probleem.
Toen dacht ik, als ik via een externe browser (All Seeing Eye) naar een directe server connect, misschien is het dan verholpen. Maar nog steeds het zelfde probleem. Wie helpt me?
Aanvulling:
Tbird 1400 MHz
1024 MB
GF4 mx440 (Driver 71.89)
WinXP sp2
Half-Life 1.1.1.0
Steam (Autoupdate, geen idee welke versie want ik zie alleen blauw)
[ Voor 12% gewijzigd door Erazzzer op 18-05-2005 11:44 ]