2 toetsenborden gebruiken met games

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144499

Topicstarter
Thuis heb ik een laptop, met meerdere usb-aansluitingen en een PS/2 aansluiting voor muis/toetsenbord.

Nu wil ik samen met een ander FIFA 2005, FIFA championsleague 2005 ect. spelen met 2 controllers. in het verleden heb ik het toetsenbord en een gamepad gebruik (MS sidewinder) nu wil ik eigenlijk 2 gelijkwaardige controllers gebruiken. in de stijl van het toetsenbord.

Ik heb een extra usb-toetsenbord uitgeprobeerd, maar dan ziet hij hem als dezelfde controler als het toetsenbord op de laptop.

Is er een mogelijkheid om wel een extra toetsenbord te gebruiken als andere controller? of zijn er speciale controlers voor? :/ (heb al wel gezocht in GOT search en google maar geen resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-05 00:04
Ik denk niet dat het kan, of in ieder geval niet met speciale truukjes, net zoals je niet twee muiscursors kunt hebben in Windows ook al heb je twee muizen aan je computer hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
wacko schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 02:49:
Ik denk niet dat het kan, of in ieder geval niet met speciale truukjes, net zoals je niet twee muiscursors kunt hebben in Windows ook al heb je twee muizen aan je computer hangen.
Zijn er dan geen special controlers voor voetbal games of iets dergelijks? de pijltjestoetsen en de
a,s,d, en w bijvoorbeeld? of iig een apparaat die erop lijkt maar niet gezien wordt als toetsenbord, maar als een andere controler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yowen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-01-2011
je kunt ook zo'n losse numpad kopen en iemand die laten gebruiken, misschien wel een beetje krap.

Systeem Specs
AMD 64 op MSI K8N Neo Platinum, 1GB 2-3-2-5 PDP Systems Patriot Geheugen, Crucial 128mb 9800pro, 160gb Maxtor Sata, Antec Sonata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
yowen schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:15:
je kunt ook zo'n losse numpad kopen en iemand die laten gebruiken, misschien wel een beetje krap.
wel eens geprobeerd om 9 toetsen te gebruiken vlak naast elkaar, waar je normaal 2 handen voor gebruikt? ;) ;)

Heeft niemand een idee dan? anders ga ik maar over op 2 gamepads :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:11

breinonline

Are you afraid to be known?

In theorie is het zeker mogelijk. Maar alle software is er op gericht om twee toetsenborden juist feilloos te laten samenwerken en daardoor lukt dit nu niet. Misschien dat er ergens op het net een enthousiasteling te vinden is die er een stukje software voor heeft geschreven, maar ik geef je weinig kans. Haal maar twee gamepads :Y)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Pagina: 1