Ik was op zoek naar een goede Nederlandstalige fotowebsite, tot mijn verbazing heb ik deze niet kunnen vinden.
Ik bedoel een centrale site, zoals je bij de meeste dingen hebt: computers (tweakers.net) gitaar (gitaarnet.nl) en dat soort dingen. Op welke sites komen jullie betreffende fotografie?
Als inderdaad blijkt dat dit soort sites er niet zijn zit ik erover te denken om er zelf een te maken met oa.:
Laatste nieuws
Reviews
Vraag en Aanbod
Howto's (bv. hoe een goede macrofoto te maken, portretfotografie)
Forum
Zelf denk ik dat hier best animo voor is, kunnen jullie jezelf erover uitlaten in een poll?
Poll: Is er een goede nederlandse fotosite?
• Ja, namenlijk.....
• Nee, maar wat mij betreft moet hij er komen
• Nee, ik en ik red me prima op GoT
• Nee, en is ook geen animo voor

Ook een poll maken? Klik hier
Disclaimer
Het is vooral uit intresse dat ik deze vraag stel, het is absoluut niet m'n intentie om bezoekers te werven, reclame te maken of wat dan ook.
Ik bedoel een centrale site, zoals je bij de meeste dingen hebt: computers (tweakers.net) gitaar (gitaarnet.nl) en dat soort dingen. Op welke sites komen jullie betreffende fotografie?
Als inderdaad blijkt dat dit soort sites er niet zijn zit ik erover te denken om er zelf een te maken met oa.:
Laatste nieuws
Reviews
Vraag en Aanbod
Howto's (bv. hoe een goede macrofoto te maken, portretfotografie)
Forum
Zelf denk ik dat hier best animo voor is, kunnen jullie jezelf erover uitlaten in een poll?
Poll: Is er een goede nederlandse fotosite?
• Ja, namenlijk.....
• Nee, maar wat mij betreft moet hij er komen
• Nee, ik en ik red me prima op GoT
• Nee, en is ook geen animo voor
Ook een poll maken? Klik hier
Disclaimer
Het is vooral uit intresse dat ik deze vraag stel, het is absoluut niet m'n intentie om bezoekers te werven, reclame te maken of wat dan ook.