Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Bij uitloggen redirect naar vorige pagina ipv index

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:02
Na het inloggen op GoT wordt je altijd teruggestuurd naar de pagina waar je vandaan kwam voordat je inlogde. Nu viel het me op dat als je uitlogt (in dit geval via: "Alle computers waarop deze gebruiker is ingelogd uitloggen, behalve deze") je altijd naar de forumindex wordt gestuurd.
Nu gebeurt het me nog wel eens dat ik opeens bedenk dat ik nog ingelogd sta op bijvoorbeeld mijn werk, wat niet echt nodig is. Is het mogelijk dat ik dan - zeker omdat de PC waarop ik werk ingelogd blijft - wordt teruggestuurd naar bijvoorbeeld de Bookmarks? Want op de index kom ik eigenlijk nooit ;).

Voor "Alle computers waarop deze gebruiker is ingelogd uitloggen, behalve deze" kan de user altijd terug naar waar hij was. Alleen bij "Alle computers waarop deze gebruiker is ingelogd uitloggen" en "Alleen deze computer uitloggen" zou een user naar de index kunnen/moeten. Hoewel dan ook bijvoorbeeld de (beperktere) Active Topics bereikbaar blijven. Het script zou dan moeten controleren of een pagina na uitloggen algemeen toegankelijk is, en op basis daarvan redirecten. Lijkt me een user-vriendelijke oplossing :).

Zo scherp als een voetbal!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:12

crisp

Devver

Pixelated

Die rechtencheck zal niet worden uitgevoerd, maar na de merge zal de uitlog via de frontpage code in ieder geval proberen terug te sturen naar waar je vandaan kwam. In het ergste geval krijg je dan dus een 'action is not allowed'-melding :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.