Toon posts:

Logiteech Formula Force of MS Sidewinder FF

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan een FF Wheel te kopen, maar ik twijfel enorm tussen de Logitech FF en de MS Precisoion racing wheel FF. Weet iemand welke van de 2 beter is en waar ik op het web een vergelijking tussen de twee kan vinden???

Thanx.

Nog een vraagje, zie onderaan......

• gekkejopie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-07 12:52
sorry ik heb er geen ervaring mee maar wat mij ook wel een goede lijkt is die van ferrari!

8-)grtz jopie8-)

Verwijderd

Beste zou je in de winkel ff met allebei moeten testen. Is vrij persoonlijke keuze welke beter is. De test kan dan wel zeggen dat de één beter is, maar jijzelf zou dan best de ander beter kunnen vinden.

Ik heb zelf de Logitech genomen omdat ik die prettiger vindt sturen. Ik heb met allebei geprobeerd en de Logitech vondt ik persoonlijk de betere.

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
thrustmaster !!!!

:):):):)

Verwijderd

ik heb de microsoft one (met usb) (voor 119,-) en is SUPER! }:O :( :+ :? :Z *D

Verwijderd

Heb zelf Logitech Wingman Formula Force.(al een poosje.
Ken iemand met de Microsoft versie. Hij vindt die van mij beter aanvoelen.

Maar ik hoorde ook pas dat er een nieuwere versie van de Logitech was die helemaal niet beter was. Wel kleiner, maar als hij niet met complete stuurkolom komt zou ik niet kunnen garanderen dat hij perfect werkt.

Ik zweer in ieder geval bij mijn Logitech.

Nou alleen mijn USB apparatuur op mijn nieuwe mbord aan de gang krijgen.|:(

Verwijderd

Die nieuwe Logitech Formula Force GT schijnt kut te zijn, ik vind mijn nieuwe MS heerlijk (FF) en ben er erg blij mij, naar aanleiding van goeie reviews gekocht

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

ik had dat ferrari ding ;) van trustmaster. Ik heb nooit met een andere gespeeld. Maar ik vind het een erg gaaf dingetje. Heb gehoord dat die van M$ betere kwaliteit zou zijn.
Maar aangezien ik dat vaker heb gehoord van M$ producten en het zelf nooit zo ondervonden heb....

Geen inspiratie

• onne
  • Laatst online: 08:14
eerste keer dat microsoft iets goeds heeft gemaakt, maar dan ook wel meteen heel goed..:9~

gaan voor dat ding!!!!

Verwijderd

Ik heb zelf de ACT-Labs Force RS. Als je die een keer in je handen cq onder je voeten hebt gehad is de rest allemaal speelgoed. Oerdegelijk, supereffecten, onwrikbare bevestiging enz. Mediamarkt heeft ze (gehad), ik heb ze in elk geval gezien in Rotterdam en Aken, en bij Bart Multimedia in Beverwijk!

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
Ik heb ooit eens bij een vriend met een logitech gereden maar dat ding vond ik echt kut pedalen hebben. Heb voordat ik mijn stuur kocht nog ff zo'n microsoft sidewinder ff in een winkel getest en vond de logitech ietsjes beter maar door die kut pedalen ben ik toch voor microsoft gegaan en ik heb er geen seconde spijt van

• sebasel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 12:14

sebasel

Het doel : een PORSCHE993turbo

Op donderdag 11 januari 2001 20:46 schreef erikvs het volgende:
Heb zelf Logitech Wingman Formula Force.(al een poosje.
Ken iemand met de Microsoft versie. Hij vindt die van mij beter aanvoelen.

Maar ik hoorde ook pas dat er een nieuwere versie van de Logitech was die helemaal niet beter was. Wel kleiner, maar als hij niet met complete stuurkolom komt zou ik niet kunnen garanderen dat hij perfect werkt.

Ik zweer in ieder geval bij mijn Logitech.

Nou alleen mijn USB apparatuur op mijn nieuwe mbord aan de gang krijgen.|:(
heb jij ook een abit KT7raid ??
krijg mijn logitech stuurtje niet aan de praat hp3300 en wingman gampad doen het wel :?

www.sebastiaanvanbaarsen.com

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 10:51 schreef Peter_Talsma het volgende:
Hallo,

Ik ben van plan een FF Wheel te kopen, maar ik twijfel enorm tussen de Logitech FF en de MS Precisoion racing wheel FF. Weet iemand welke van de 2 beter is en waar ik op het web een vergelijking tussen de twee kan vinden???

Thanx.
Kent iemand van jullie wellicht het Ferrari stuur van thrustmaster of Guillemot? En een site met vergelijkende test?

• onne
  • Laatst online: 08:14
Op vrijdag 12 januari 2001 09:17 schreef Peter_Talsma het volgende:

[..]
Kent iemand van jullie wellicht het Ferrari stuur van thrustmaster of Guillemot? En een site met vergelijkende test?
ken geen vergelijkende test ervan, maar bijna elke comp winkel heeft ze wel staan, gewoon zelf vergelijkende test van maken....:)

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Heb zelf dat Ferrari Thrusmaster stuur, gister oas gekocht overigens en hij bevalt me uitstekend ! er zit een behoorlijke "Force" in dat ding moet ik zeggen en 't stuurtje ligt lekker in de hand :) Ik vond alleen dat de pedalen wel wat steviger konden, die voelen een beetje slapjes aan, maar verder echt geweldig om mee te spelen, vooral Colin Mcrae 2 :9
Pagina: 1