WMP 10 crasht bij streamen

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• DFC-Neo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Topicstarter
Hi

Ik heb een probleem mijn wmp 10 nieuwste build crasht telkens als ik wil streamen
Ik heb geprobeerd om opnieuw te installeren zowel versie 10 final als de nieuwste build maar het werkt helaas niet.
Weet iem een oplossing??

Misschien is deze vraag eerder gesteld ( ik heb gezocht maar zag niet 1 2 staan) sorry daarvoor.

realityalways start as a dream

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Welk Operating Systeem?
Welke stream?
Wat voor computer heb je?
Geeft hij een error als hij crasht?
Wat doet ie als je een fimpje afspeelt?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• DFC-Neo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Topicstarter
Hi

Ik heb windows xp home edition
Ik kan wel gewoon filmpjes afspelen. Hoe soms als ik anime kijk het geluid zachter is dan normaal. Het maakt nie uit wat voor stream hij loopt vast en valt dan gewoon uit. Geeft geen info over de error.

realityalways start as a dream

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
DFC-Neo, het is hier op GoT de bedoeling dat je wat onderzoek doetvoordat je een topic opent, en daarbij ook zo volledig mogelijk bent,

Aangezien ik van dat initiatief niet veel terugzie, je topic niet voldoet aan de policy van het forum waar het in staat (Windows Operating Systems - Policy), en bovendien ook nog eens in het verkeerde(Windows Operating Systems, in plaats van Software Algemeen, sluit ik het topic. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.