Toon posts:

[TI83+] Programma naar applicatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag enkele programma's die ik zelf geschreven heb gwn in BASIC ( *.8XP), willen converteren naar het *.8XK type bestand van de TI83+, dit zodat mijn programma niet gewoon in de lijst bij PRGM maar bij APPS komt.
Nu heb ik op google wat gezocht en vind ik niet echt veel programma's die deze extensie hebben :( en ook heb ik na meer dan 4u zoekwerk geen convertor gevonden.

Het basis idee voor dit is voortgekomen uit het idee om mijn programma's te beveiligen tegen deleten/resetten van het rekenmachine. Dus als iemand een ander idee heeft om programmas wat beter te beveiligen dan gwn in archief/group zetten ofzo dan mag die altijd een suggestie doen.

mvg en bedankt,

• SIMPY.be
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05 14:04
Zo gaat dat niet... Een Basic programma kan je niet zomaar converteren naar Applicatie. Het is te vergelijken met ASM. Een App maakt gebruik van een andere programmeertaal naar mijn weten, en die is niet simpel.

• SIMPY.be
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05 14:04
SIMPY.be schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:56:
Zo gaat dat niet... Een Basic programma kan je niet zomaar converteren naar Applicatie. Het is te vergelijken met ASM. Een App maakt gebruik van een andere programmeertaal naar mijn weten, en die is niet simpel.
Ik heb gelijk, je moet in assembler programmeren:
dit kan via volgend programma http://www.ticalc.org/archives/news/articles/2/20/20228.html
Het is nog iets anders dan assembler via ION of MirageOS blijkbaar...

Verwijderd

Topicstarter
Wel, miss toch dat programmatje eens proberen.
Het zou maar een simpel tekst output file moeten zijn (de examens komen er aan - formules :r )
Natuurlijk is het niet zo handig als men dit merkt, dan krijg ik nml een 0/100 :'(

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Als je alleen "spiekbriefjes" in je rekenmachine wil stoppen is al die moeite niet nodig. Zover ik weet mag je rekenmachine niet gereset worden en dit is op mijn eindexamen VWO vorig jaar dan ook niet gebeurd. Gewoon opletten dat er niemand achter je staat, dan lijkt het net alsof je heel driftig aan het rekenen bent :)

[ Voor 3% gewijzigd door froggie op 17-05-2005 23:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
In België is deze regel niet van toepassing al vind ik zelf dat een TI83+ die je zelf aangekocht hebt, ook van jou is, en dat je er alles mag opzetten en gebruiken wat er op staat. En dat de school dan maar haar eigen rekenmachientjes moeten aankopen waar ze zeker van zijn dat ze volledig "ok" zijn. Normaal moet je op onze school het scherm van RAM CLEARED laten zien, natuurlijk bestaan er fake schermafdrukken van dit, maar alleen vorig jaar werden de rekenmachientjes nogal nadrukkelijk nagezien, en werden alle lijsten en programmas gedelete en stond ik daar mooi met mijn ram cleared scherm }:O
Pagina: 1