Toon posts:

Dell 3700 adapter probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik loop stage bij de gemeente beuningen en omdat ze weten dat ik nogal van computers houd gaan we nog wel eens naar de gemeente werf (waar ze dus alle troep inzammelen).

Zo staat daar ook een container met electronica en vooral computers... Die mag ik dus zo nu en dan eens doorzoeken en vandaag vond ik een nog goed ogende Dell inspiron ? 3700... zonder batterij en geen voeding... Mss dat die er nog ligt en dat zou ik evt. morgen nog naar kunnen kijken als we er langs gaan... maar er zit zoon soort vaan rond stekkertje met 3 contacten in...

ik heb hier een regelbare voeding staan die zeer krachtig is maar ik weet niet wat de + en de - is... weet iemand dat mss wel ???

Verwijderd

Topicstarter
niemand ??... ik heb met een beetje voorzichtig proberen er nu wel stroom op.... maar ik weet niet of het goed is... hij gaat wel aan.. maar op het `opladen` van de harde schijf na gebeurt er niks... kan dat zijn dat ie niet voldoende stroom krijgt ??... de regelbare voeding geeft 20V en 0.96A aan maar als ik het voltage naar beneden doe gaat het amperage omhoog... dat kank doen tot zoon pak um beet 13v en 1,75A ... terwijl op een stikker staat dat deze 20v en 3.5A nodig heeft...

Doe ik iets fout ??

Verwijderd

Topicstarter
Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

Maar ik ben nog steeds niet klaar...

Iemand nog van plan te reageren... had het niet verwacht maar op tweakzone nog eerder reactie (al dan niet een nutteloze) dan hier :P

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Je kan uit de specificaties op de DELL site in ieder geval bepalen wat je moet aanleveren.
Meestal is het inderdaad iets van 20V en een paar Ampere.
0.96A is wel erg weinig.
Als je de harde schijf hoort draaien dan is de spanning igg wel voldoende.

Senile! Senile Oekaki