Cursor verspringt (knipperende streepje) tijdens typen,

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:03
Ik heb sinds een week een nieuwe laptop, namelijk een fujitsu siemens amilo 7300. Nu heb ik alleen een klein probleempje.

Tijdens het typen (maakt niet uit of het in msn, word, outlook, etc. is) verspringt de cursor (dus het knipperende streepje), en typ ik dus ineens verder ergens midden in een regel. Het heeft verder niet met een optische muis te maken, want zonder die doet ie het ook.

Ik heb al een keer de drivers het toetsenbord opnieuw geinstalleerd maar dat heeft niks geholen.

Weet iemand hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:11

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ook al eens een extern toetsenbord geprobeerd?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Zit er een touchpad in, waar je per ongeluk met je hand overheen gaat... Kijk dan eens naar drivers voor je touchpad, ik ben al verschillende laptops tegengekomen met overactieve touchpads / users die er wel lekker hun handpalm op leggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:03
Extern toetsenbord heb ik nog niet geprobeerd. Ik denk niet dat het door het touchpad komt want ik kom er volgens mij niet echt in de buurt. Maar ik zal eens proberen of ik hem eens wat minder gevoelig kan instellen of uitschakelen.