Toon posts:

Acer aspire wsmi2.93 1800 bios probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
geachte,
Ben al een hele tijd op google opzoek naar het basic paswoord.
Voor in bios te komen op mijn nieuwe acer notebook.
Heb alles geprobeert en ben ten einde raad.
Kan iemand me helpen of heeft iemand ook een acer notebook of hetzelfde type als mij en weet wat het basic paswoord is.

Alvast bedankt

mocht er onduidelijkheden zijn laat maar vallen.

Vampire

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Al op google gekeken?

[google=Acer aspire 1800 bios]

Heb je de handleiding al gelezen ?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
ja, heb alles al gedaan!
Anders zou ik het hier niet vragen, jullie zijn men laatste hoop.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:36:
ja, heb alles al gedaan!
Anders zou ik het hier niet vragen, jullie zijn men laatste hoop.
Oke :)

Probeer je bios batterij te lokaliseren. Meestal een knoopcel, en verwijder die. Laat je pc langere tijd uitstaan, en start hem dan op. Hoe je je bios in komt staat in de handleiding (meestal ESC, DEL of in mijn geval F1 (toshiba). En zet dan je wachtwoord, soms kan het een default wachtwoord zijn die je in je handleiding van je pc/laptop kan nagaan.

disclaimer: doe dit wel als je geen garantie meer hebt, anders naar je hardware boeren laat die het oplossen

Daarnaast: is het een windows probleem, welke windows versie draai je, of is het puur een hardware probleem?

[ Voor 18% gewijzigd door aReaRe op 17-05-2005 23:54 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Biosproblemen lijkt me meer iets voor Processors, Mobo's & Geheugen, alhoewel het misschien ook in Complete Systemen & Laptops zou kunnen.

Toch lijkt PMG me relevanter. Windows Operating Systems > Processors, Mobo's & Geheugen

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters