1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Als je het niet tot iets electrisch kunt herleiden zo ik inderdaad, zoals consolefreak suggereert, eens spelen met de plaatsing van het modem. Zijn de antennes draaibaar? Kan 'ie aan een andere muur in je meterkast (of aan de deur omdat hout lekker transparant is voor WiFi)?
Edit: kijk bij een disconnect eens naar het WiFi kanaal dat in gebruik is. Misschien dat er een of twee gestoord worden. Probeer in dat geval eens of je een vast kanaal kunt gebruiken.
[ Voor 13% gewijzigd door Reptile209 op 17-05-2005 18:03 ]
Zo scherp als een voetbal!
Ik zal de tip van consolefreak opvolgen. Kijken of dat helpt idd.
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Zo scherp als een voetbal!
UPDATE: helemaal onderin de meterkast onder de gasmeter tegen de rechtermuur aan, lijkt het goed te gaan. Nog geen disconnect gehad.
[ Voor 26% gewijzigd door Galois op 17-05-2005 19:18 ]
Overigens heb ik in mijn meterkast (uit 2002 dus allemaal strak geissoleerd) geen enkel probleem. Ik heb modem en router op de gasmeter staan en ze zitten samen met de wasmachine op een groep, nooit problemen mee gehad.
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.