[Outlook] Webmail in Outlook openen

Pagina: 1
Acties:

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-03 13:39
Ik heb een yahoo en een hotmail account en ben op zoek naar programmas die mijn webmail kunnen 'forwarden' naar microsoft outlook.

Zover heb ik gevonden: Ypops, MrPostman

Ypops werkt goed, maar MrPostman werkt niet echt lekker. Is er een alternatief programma dat werkt voor hotmail account?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:44

The Eagle

I wear my sunglasses at night

:? Volgens mij kun je in outlook toch ook gewoon een extra hotmail-account aanmaken? Dat zou ie zo leeg moeten trekken :) Outlook Express kan het iig, dus ik neem eigenlijk aan dat de gewonen outlook het ook kan :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Mad_Cow
8)7 bedankt, soms kijk ik gewoon te ver

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
The_Eagle schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:44:
:? Volgens mij kun je in outlook toch ook gewoon een extra hotmail-account aanmaken? Dat zou ie zo leeg moeten trekken :) Outlook Express kan het iig, dus ik neem eigenlijk aan dat de gewonen outlook het ook kan :)
Bij mijn weten kan die dat juist niet... :X

• Mad_Cow
Achteraf: het werkt, maar niet zoals ik wil, want ik kan geen regels toepassen, dus ben ik nog steeds op zoek

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

Blacksnak schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:06:
[...]

Bij mijn weten kan die dat juist niet... :X
Bij mijn weten JUIST ;)... Thunderbird / MozillaComposer e.a. kunnen juist geen hotmail aan.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Nee, het mag dan wel allemaal van MS zijn, maar een tijdje terug hebben ze hotmail-access via OL geblokkeerd :).

Hotmail Popper is misschien wat je zoekt, als je het downloadt, wel eerst scannen op trojans enz... Toen ik in de archieven scande vond Clamav een paar van die rotdingen (mijn Norton scande niet in archieven).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

:? ik heb maar gewoon $20 voor m'n ouwe betaald. Die belde idd met hetzelfde probleem.

die prijs leek me voordeliger dan gaan zoeken wat de omzeil opties waren....

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

SA >> OFF
Pagina: 1