Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[UF] Negatieve Feedback.

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Hoi,

Ik heb iemand die al twee nagatieve beoordelingen over me heeft geschreven nadat toen de veiling in een advertentie afliep ik niet gelijk die zelfde dag op zijn mail had gereageerd.
Aangezien ik helemaal geen zaken met hem heb gedaan zou ik graag deze verwijders willen hebben:

Beoordeling door petert101 - maandag 16 mei 2005 - score: -2 (n.a.v. Acer801 18,1 inch)
zomaar met de veiling gestopt, reageert niet op e-mail.

Beoordeling door petert101 - dinsdag 17 mei 2005 - score: -2 (n.a.v. Acer801 18,1 inch)
Tja, met dit soort mensen moet je dus nooit zaken doen.
Als iemand begint te schelden dan kan ik alleen maar negatieve beoordelingen blijven uitdelen.
Jammer dat er altijd dit soort figuren zullen blijven komen op dit anders zo voortreffelijke medium.
Kortom, na de scheldpartij van zijn kant wederom een -2

Ik heb hem na de eerste negatieve beoordeling over mij even gezegd wat ik van hem vond(op een hele nette manier vind ik zelf) en dus volgde de tweede.

mvg

Richard

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:39:
Hoi,

Ik heb iemand die al twee nagatieve beoordelingen over me heeft geschreven nadat toen de veiling in een advertentie afliep ik niet gelijk die zelfde dag op zijn mail had gereageerd.
Aangezien ik helemaal geen zaken met hem heb gedaan zou ik graag deze verwijders willen hebben:

[...]

Ik heb hem na de eerste negatieve beoordeling over mij even gezegd wat ik van hem vond(op een hele nette manier vind ik zelf) en dus volgde de tweede.

mvg

Richard
Je klacht heeft niets met de Shop Surveys (ShS) te maken. Aangaande de User Feedback kun je beter een mail naar buyerszone (AT) tweakers (DOT) net sturen. :)

Moved en Dicht.

[ Voor 31% gewijzigd door Longbeard op 17-05-2005 16:14 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Verdere afhandeling via e-mail dus :)

Dit topic is gesloten.