Sinds vanmorgen, uurtje of 11 ongeveer, kan ik alle Microsoft sites niet benaderen. Ik dacht, kleine storing ofzo, maar las er nergens over in het grote down topic of op internet.
Het gaat gewoon om de site:
www.msn.com
www.microsoft.com
www.hotmail.com
www.msn.nl
Alles wordt getime-out; hij zoekt naar dat IP adres, wat je ook ziet verschijnen, maar dan kan ie de pagina niet vinden.
Net FREELER even gesproken, maar bij hen doet alles het.
Maar het rare is dat alle andere sites het doen, behalve de sites van Microsoft. Niets gewijzigd in mijn systeem, geen firewall's o.i.d. op mijn pc, router is niet gewijzigd.
Iemand ideetjes hoe ik dit systematisch kan testen? De helpdesk kwam neit verder dan 'u moet de cookies even leegmaken, want het doet het hier gewoon'.
Er is ook op een tweede PC getest waar precies hetzelfde is.
* Ja, spyware progs geprobeerd, maar vinden niets bijzonders.
* Er is ook op een tweede PC getest waar het dus ook niet werkt.
* hotmail / microsoft sites zijn niet pingen normaal geloof ik. Microsoft.nl te pingen, geen pagina. Hotmail.com te pingen, geen pagina. DNS werkt dus gewoon normaal.
Het gaat gewoon om de site:
www.msn.com
www.microsoft.com
www.hotmail.com
www.msn.nl
Alles wordt getime-out; hij zoekt naar dat IP adres, wat je ook ziet verschijnen, maar dan kan ie de pagina niet vinden.
Net FREELER even gesproken, maar bij hen doet alles het.
Maar het rare is dat alle andere sites het doen, behalve de sites van Microsoft. Niets gewijzigd in mijn systeem, geen firewall's o.i.d. op mijn pc, router is niet gewijzigd.
Iemand ideetjes hoe ik dit systematisch kan testen? De helpdesk kwam neit verder dan 'u moet de cookies even leegmaken, want het doet het hier gewoon'.
Er is ook op een tweede PC getest waar precies hetzelfde is.
* Ja, spyware progs geprobeerd, maar vinden niets bijzonders.
* Er is ook op een tweede PC getest waar het dus ook niet werkt.
* hotmail / microsoft sites zijn niet pingen normaal geloof ik. Microsoft.nl te pingen, geen pagina. Hotmail.com te pingen, geen pagina. DNS werkt dus gewoon normaal.
[ Voor 29% gewijzigd door meelmark op 17-05-2005 15:54 ]
"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"