Toon posts:

[XP] Word setting in domein veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil in een Win2003 server Active directory met WinXP clients een policy/register edit maken waar ik de onderstaande instelling in word 2002 mee kan wijzigen

Afbeeldingslocatie: http://chimaera.servebeer.com/Pictures/ctrl%2Bklikken.JPG

Het is dus de bedoeling dat op alle pc's in het domein de instelling "CTRL + klikken voor volgen hyperlink" UIT staat.

Nu heb ik met REGMON het register gemonitord en hiermee vind ik niet de goede register instelling waarmee ik dit kan wijzigen, een centrale NORMAL.DOT is ook geen optie.

Mijn vraag is eigenlijk weet iemand een andere manier om dit aan te passen of de goede registry-key?

Mvg,

Jarno

• mbaltus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-04 10:52
Via een Group Policy kan dit eenvoudig geregeld worden.
Als je bij de Group Policies nog geen Administrative Templates voor Office hebt toegevoegd, moet je dat eerst doen. Daarna kun je zo goed als iedere instelling die via het options menu te doen valt ook centraal via de group policies regelen.

The trouble with doing something right the first time is that nobody appreciates how difficult it is

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op de microsoft site: http://www.microsoft.com/office/orkarchive/2003ddl.htm gevonden dat ik de Office Resource kit kan downloaden met daarin de templates voor office 2003, ook voor office 2000 heb ik een ORK gevonden, maar wij gebruiken Office 2002, welke ORK heb ik dan nodig?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Office 2002 is de naam van Office XP - verder kan je vrij gemakkelijk testen waar deze instelling zich is.

- Wis je normal.dot eens.
- Stel de instelling in.
- Wis je normal.dot nog eens.

Als de instelling is blijven staan, zit het in je registry - en daarmee kan je met regmon en in combiantie met wat gokwerk er toch wel uit moeten komen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met regmon het register in de gaten gehouden, echt nix in gevonden, en via normal.dot is geen optie, MAAR ik heb het voor elkaar via de tip van mbaltus <-- THNXZ!!!

via de policy's in de Office 2000 administrative templates (in de office resource kit) heb ik het kunnen uitschakelen!

Thnxz voor de reply's! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 11:34 ]