Wij zijn voor een klant een website aan het maken. Op de website komt ook een catalogus (met stoelen). Deze wordt gemaakt in MySQL. Nu wil de klant deze catalogus op cd hebben voor klanten (die geen internet tot hun beschikking hebben).
Nu heb ik gezocht en het volgende gevonden:
Webserver vanaf cd draaien
Maar dan geef je dus de php code "kado". En hier waren geen gratis oplossingen voor.
Access database vanaf cd
Maar dan moet de klant dus MS Access hebben geinstalleerd. Je kan ook met runtime gaan werken, maar ik had gelezen dat dit niet vlekkeloos werkt.
Wie weet er een goeie goedkope (liefst gratis) oplossing?
Edit:
Ik zit nu net iets te bedenken wat misschien wel werkt. Er bestaan site rippers. Misschien kan ik met zo'n tool de gemaakte site rippen. En dat ie dan de php pagina's (met de content uit de SQL database) omzet naar gewone HTML pagina's. Zou dat gaan werken? En wie weet een programma die dat doet?
Nu heb ik gezocht en het volgende gevonden:
Webserver vanaf cd draaien
Maar dan geef je dus de php code "kado". En hier waren geen gratis oplossingen voor.
Access database vanaf cd
Maar dan moet de klant dus MS Access hebben geinstalleerd. Je kan ook met runtime gaan werken, maar ik had gelezen dat dit niet vlekkeloos werkt.
Wie weet er een goeie goedkope (liefst gratis) oplossing?
Edit:
Ik zit nu net iets te bedenken wat misschien wel werkt. Er bestaan site rippers. Misschien kan ik met zo'n tool de gemaakte site rippen. En dat ie dan de php pagina's (met de content uit de SQL database) omzet naar gewone HTML pagina's. Zou dat gaan werken? En wie weet een programma die dat doet?
[ Voor 20% gewijzigd door Kitser op 17-05-2005 16:15 ]