[XP] Afsluiten programma's geeft foutmelding over geheugen

Pagina: 1
Acties:

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-03 15:02
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:21:
Heb je het toetsenbord en de cardreader op usb aangesloten, dan kan het zijn dat je in de bios wake up on key en usb legacy support aan hebt staan. dan blijft namelijk nadat je de computer uitzet er stroom op de usb poorten staan :)

Het probleem wat je hebt omtrent het geheugen , zou ik eens proberen de windows\prefetch folder leeg te gooien dit helpt vaak tegen dit soort problemen. ook zou je bijvoorbeeld kunnen proberen om je virusscanner even opnieuw te installeren ( mits je deze er op hebt staan )

Helpt dit niet dan zou ik eens een memtestje doen ( een goede vind je op www.memtest86.com)

Hopelijk heb je hier wat aan :P
Ik heb idd problemen met mijn virusscanner. Ga er gelijk de nieuwste van Norton op gooien (draai nog 2004, kan alleen niet meer updaten).

[ Voor 85% gewijzigd door The__Virus op 17-05-2005 14:30 ]

Verwijderd

Heb je het toetsenbord en de cardreader op usb aangesloten, dan kan het zijn dat je in de bios wake up on key en usb legacy support aan hebt staan. dan blijft namelijk nadat je de computer uitzet er stroom op de usb poorten staan :)

Het probleem wat je hebt omtrent het geheugen , zou ik eens proberen de windows\prefetch folder leeg te gooien dit helpt vaak tegen dit soort problemen. ook zou je bijvoorbeeld kunnen proberen om je virusscanner even opnieuw te installeren ( mits je deze er op hebt staan )

Helpt dit niet dan zou ik eens een memtestje doen ( een goede vind je op www.memtest86.com)

Hopelijk heb je hier wat aan :P

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-03 15:02
Memtest en Prime95 geven geen enkel probleem. Dat van die voeding is ook niet erg, heb net mijn eigen computer een flinke upgrade gegeven en daar gebeurt nu hetzelfde. Maar ik denk dat er een fout in Windows zit of dat er een conflict is met een programma. Hij geeft namelijk wel een foutmelding, maar er lijkt helemaal niets fout te gaan. Het systeem blijft verder gewoon superstabiel.